Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Moppie1

Moppie1

08-10-2009 om 18:35

Weet iemand waar ik churros kan kopen?

Ik woon in Gelderland richting Arnhem. Mijn kind gaat het over Mexico houden en wilde graag churros met chocolade trakteren, maar ja, waar haal ik het vandaan???? Ik ben niet zo van het zelf maken ( ben een kluns in de keuken)dus mocht er iemand een tip hebben???
Moppie1

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

08-10-2009 om 19:00

Dat is een goeie

Op de kermis zie ik weleens een churrostentje,maar verder....misschien zelf maken?Een recept vindt je via google!
Lekker,doet mij denken aan de vakanties is Spanje,toen ik klein was..
Groetjes,bastet

Wat is in hemelsnaam churros?

Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord.

Linda99

Linda99

08-10-2009 om 22:18

Eitje

Is echt heel goed zelf te doen, zelfs ik kan het! Zou in elk geval niet weten waar je ze kunt kopen......

Puck2

Puck2

09-10-2009 om 09:17

Alsjeblieft niet als ontbijt

Ooit in Andalusië churros als ontbijt gekregen, met dikke chocoladedip en idd het is erg lekker, maar niet op je nuchtere maag. Ben de halve dag vrselijk misselijk geweest. Het heeft nog het meest weg van oliebollen op je nuchtere maag eten. Ik wist overigens niet dat het ook Mexicaans was, dacht dat het typisch Spaans was. Weer wat geleerd.

Belangrijker

Belangrijker dan de vraag hoe je aan churros komt is m.i. de vraag hoe je aan die goddelijke Spaanse chocolademelk komt.
Ik heb eén keer, op vakantie in Madrid, churros met chocola als ontbijt gehad (Puck, da's best te doen!), en ik denk daar nog met weemoed aan terug. Maar dan dus met name aan die chocola. Mjam!

Groeten,

Temet

Massi Nissa

Massi Nissa

09-10-2009 om 17:41

Is toch spaans?

Ik ken churros van een meneer met een enorme ketel op het strand in Melilla. In Noord-Marokko is het trouwens ook een doodnormaal ontbijt. Mmmmmm, zoooo lekker. Ik vind ze zonder chocola of suiker het lekkerst, trouwens, zo uit het vuistje.
Groetjes
Massi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.