Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jesse_1

Jesse_1

20-01-2010 om 13:32

Weer utrecht-vraag

A.s. zaterdagavond 'moeten' Man en ik in Maarssen zijn, wij komen vanaf de A28(-Zwolle). Nu wilden we daarvoor nog even met z'n tweeën een middagje winkelen in Utrecht.
Waar zou het nu handig zijn om de auto te parkeren en na het winkelen weer door te kunnen rijden richting Maarssen? Zonder dat we al heel veel tijd kwijt zijn aan het heen-en-weer reizen richting Centrum?
Dank, Jesse

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

20-01-2010 om 13:42

Alternatief

Is de auto in Maarssenbroek bij het station parkeren en even op en neer met de trein ook een optie. Scheelt je veel zoekwerk naar een parkeerplekje. Op zaterdag kan het magadruk zijn.

Yta Chalne

Yta Chalne

20-01-2010 om 13:50

Yep

Ik dacht ook aan gewoon meteen naar Maarssen rijden. Ook te doen vanaf de A28 is even de A27 op, afslag 30 nemen en de P+R Veemarkt gebruiken. Ben je voor weinig geld snel in het centrum, en ook redelijk snel de stad weer uit.

angel3

angel3

20-01-2010 om 14:21

Trein ja

Ik zou hem ook op station Maarssen broek zetten (=gratis) en dan met de trein is 2 haltes (minder dan 10 minuten) en de trein gaat elk kwartier.

Parkeren in de stad is bijna 3 euro per uur.....tel uit je winst. (en tijdverlies en zoeken etc)

Jesse_1

Jesse_1

20-01-2010 om 14:39

Bedankt

Was al een optie waar ik aan had zitten denken, en blijkt dus handig te zijn. Mooi!
Bedankt!! Jesse

Toke

Toke

20-01-2010 om 15:14

Drukte in maarssenbroek

Hou er wel rekening mee dat het zaterdagmiddag superdruk is bij het station/winkelcentrum in Maarssenbroek en dat je daar soms ongewenst lang rondjes moet rijden om een plekje te vinden. Je kunt ook naar station Terwijde rijden (leidsche rijn), daar kun je probleemloos je auto kwijt. Trein gaat elk half uur, dus dat is even plannen, maar van daaruit ben je ook heel snel in Maarssen.
De stad in-en-uit met auto zou ik inderdaad niet doen. Duur en tijdrovend.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.