Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

snuffie60

snuffie60

09-06-2011 om 19:00

Weer over azor Fiets.

Ik ben bezig met het samenstellen van een azor en loop nu tegen het volgende aan...
Ik heb gefietst op een ameland en vond deze te lang/log in het kort sturen. Weet nu niet precies of het door de wielbasis of de veer lag die moet voorkomen dat het stuur om slaat bij een 2-pootstaander. De fietsenmaker vertelde dat het misschien mogelijk was om deze veer te vervangen door dit http://www.fietspunt.nl/nl/Stuurstabilisator-Batavus_Shimano-1--555-29003/
Dat zou me dan zo'n 60euro gaan kosten...is het dat waard? slaat het stuur echt zo snel om bij belading en merk je die veer bij kort sturen?
snuf

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

10-06-2011 om 11:54

Wennen

Van wat jij precies wilt heb ik geen verstand.

Maar mijn ervaring met mijn Azor fiets is dat het wel even wennen is. Toen ik er voor het eerst op stapte vond ik helemaal niet dat-ie zo lekker fietste. Ik was erg gewend aan mijn oude fiets.

Inmiddels is dat omgedraaid. Ik kan nu niet meer zomaar op mijn oude fiets fietsen, alles voelt raar.

Dus het kan heel goed zijn dat je je fiets ook even de tijd moet geven, en dat je straks helemaal niet meer vindt dat-ie log stuurt.

Margje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.