Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sjillie

Sjillie

30-05-2009 om 07:59

Weer invries vraagje

Kwam net in de kelder en zag tot mijn schrik dat de deur van de vriezer open stond! Gister dus blijkbaar vergeten dicht te maken. Alles voelt nog wel erg koud. Alles is ontdooid.

Heb het vlees nu in de koelkast liggen (was voor 2 dagen) en eten we dus vandaag en morgen.

Verder liggen er friet, frikandellen, hamburgers, aardappelmixen (aviko), pizza's en zelfgemaakte ingevroren soep.
Kunnen deze producten een 2e keer ingevroren worden??

Lees wel overal over kwaliteitsachter uitgang en dingen over het opwarmen. Op zich zijn het wel allemaal producten die flink heet opgewarmd worden.

Wie weet raad??

Gr Sjillie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

30-05-2009 om 10:07

Voedingscentrum

Hoi,

Volgens mij kun je dit het beste vragen aan het Voedingscentrum.

Ik denk dat de friet opnieuw ingevroren kan worden, maar alles waar vlees in zit niet.

Soep: als het groentesoep of linzensoep is denk ik dat je het wel kunt invriezen opnieuw, maar als er vlees in zit niet. Pizza's denk ik ook niet.

Maar waarom zou je het risico nemen, ik zou alles wegpleuren.

Liora

Brianna F

Brianna F

30-05-2009 om 16:20

Tja

het mag niet, maar ik zou het toch doen.
Of het vlees alvast bereiden en dan terug invriezen. Makkelijk als je eens geen tijd hebt om vlees te braden.

Sjillie

Sjillie

30-05-2009 om 21:20

Het vlees

heb ik in de koelkast gelegd, vanavond het een gegeten met de soep en morgen eten we het andere met de aardappelmix.

De pizza's zijn simpele margarita pizza's.

Het was gewoon balen, net de vriezer een keer leeg gehad en ontdooid en net weer aangevuld met nieuwe etenswaar....

gr Sjillie

Heb het er verder maar op gegokt

Ik zou

het ook opnieuw invriezen, maar dan wel allemaal zo snel mogelijk opmaken!
Balen zeg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.