Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Aggie

Aggie

13-05-2009 om 22:56

Weekkalender met plaatjes, voor kinderen

gezocht gestructureerd gezin met weekkalender

Ik ben op zoek naar een kalender voor kinderen met weekindeling, waarbij je met plaatjes aan kunt geven wat voor dag het is en wat er dan gebeurt. Ik weet 99% zeker dat ik een keer zoiets heb gezien op internet, maar ik vind het maar niet terug. Ik kom wel allerlei zelf-knutsel-sites tegen met dagritmekaartjes enzo, maar dat is me te uitgebreid.
Iemand zoiets in huis, of ooit gezien??

Aggie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
judiths mama

judiths mama

14-05-2009 om 09:26

Sultana

heeft mu een actie lopen dat je kan sparen voor zo'n week planner.

Maartje Koops

Maartje Koops

14-05-2009 om 11:08

Wij hebben er 1!

Wij hebben deze: http://www.defamilieplanner.nl/.

Echt een fantastische kalender!! Groot en duidelijk! Er zitten stickers bij voor verschillende activiteiten. Moet zeggen dat het aanbod van stickers van mij wel iets uitgebreider mag... Maar het mag de pret niet drukken, wij gebruiken hem heeeel erg veel. Hij hangt op de wc, dus iedereen is op de hoogte wat er allemaal speelt! Kalender ziet er vrolijk uit en elke maand staan er handige tips op!

jacci

jacci

14-05-2009 om 11:15

Zelfgemaakt

Toen die van de hema de eerste keer meteen uitverkocht was, heb ik er een zelf gemaakt. A3karton, geplastificeerd met dezelfde indeling als de hema(onder het plastic Zelf met de kids plaatjes (van dingen die voor ons van toepassing zijn) gezocht via internet, op maat gemaakt, ook geplastificeerd en plakken met kneedgum. Nu zijn ze groter en kan ik ook dingen opschrijven met whiteboardstift. Opgehangen in de keuken, waar de dag begint en iedereen kan kijken wie wat die dag moet doen. Dus als ik er niet ben, zien ze hoelaat ik thuiskom en/of wie er komt oppassen en of ie moet overblijven of gym heeft. Eronder heb ik een geplastificeerd A4tje gehangen waar ze van alles op kunnen schrijven; koek is op/ opa heeft gebeld enz. Andersom ook; jaccikind douchen, vogelkooi schoonmaken, pizza kopen.
Het geeft een hoop rust zo'n bord. Voor groot en klein. Jacci

Aggie

Aggie

14-05-2009 om 21:47

Goede tips

kijk, dit begint er op te lijken, al die verschillende planners. Maartje, ik denk dat ik die van jou ooit had gezien! ik ga even goed kijken en vergelijken wat handig is. Mijn dochter is pas 3, dus er moet wel flink veel ruimte zijn voor plaatjes om het voor haar duidelijk te maken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.