Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wc, dit is toch raar? of niet...

Omdat de oude niet meer kon doortrekken, hebben we een nieuw inbouwgeval voor de wc. Dus het rek, waarin doorspoel-unit zit en waaraan de wc pot hangt, dat ingebouwd zit achter het muurtje. De afstand tussen toiletpot doorspoel-plaatje is standaard, kun je niet zelf instellen. Dat doorspoel-knop-plaatje op de muur hoort dus ook bij dat rek, een andere uit de bouwmarkt past er niet op....
Maar, nu komt dus de bovenkant van het wc-bril deksel, tegen dat plaatje aan, ongeveer 1 centimeter. Dit is niet mooi, maar ik heb ook het idee dat als je eens een keer achterover tegen de deksel zou leunen, je het plaatje en daarmee hele doortreksysteem uit z'n verband kunt duwen.
Snappen jullie het nog?
Vinden jullie dit ook raar? WC bril is standaard maat, afstand ook en dan komt dat zo uit.....
Suzy.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

28-09-2010 om 23:04

Vreemd ja

Hee dat is raar inderdaad. Normaal zit daar wel een behoorlijke afstand tussen. Er is iets fout gegaan, maar wat? Ik zou de bouwmarkt bellen en/of even langsgaan met een fotootje van de situatie.

Petr@

Petr@

28-09-2010 om 23:16

Inderdaad vreemd

Ik ben meteen even naar ons toilet gelopen, maar de bril komt niet in de buurt van de doorspoelplaat. Ik zou contact opnemen met de leverancier om te checken of het klopt, voordat je de tegeltjes plaatst! Of hebben jullie dat al gedaan?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.