Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Heirthe

Heirthe

29-10-2009 om 10:54

Waveboard

Ik ben me dus aan het orienteren op waveboards en zie verschillende soorten en prijzen voorbij komen op internet.
Je hebt hele dure van 129 euro en ook ws neppers van 50 euro. Ik lees verhalen dat de neppers gevaarlijk zijn dus dat je die beter niet kunt kopen, maar ik vind de echte toch wel erg prijzig...
Ik hoop dat jullie me wat ervaringen, meningen of tips aan de hand kunnen doen. Ik wil mijn zoon niet op een gevaarlijk ding hebben rond'waven', maar wat is er nou zo gevaarlijk aan de neppers??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dre

dre

29-10-2009 om 13:51

Wij hebben

er eentje via Sidder gekocht en die doet het prima. Ik had geen zin om weer veel geld uit te geven, dus ze hebben het samen (2 dochters) van hun zakgeld gekocht. Tja en dan heb je die 50 euro toch wat eerder bij elkaar
Ze spelen er praktisch dagelijks op en ik vele 'sidder-vriendinnetjes' met hen en tot nu toe is er bij niemand iets kapot gegaan.

groetjes,
Andrea

bibi63

bibi63

29-10-2009 om 16:43

Ook via sidder.nl

en die zijn helemaal prima! Geen enkel verschil met de 'echte'.
Groetjes,
Bibi

esta

esta

29-10-2009 om 17:57

Ook via sidder

Komen net uit het ziekenhuis na een 24 uurs observatie i.v.m. een hersenschudding.. maar of dat nu aan het merk lag?

Hillary

Hillary

29-10-2009 om 18:10

Sidder losse schroeven

Was bij jullie ook het wieltje los gevlogen? Hier ook eentje van Sidder. Een maandje geleden is zoon lelijk gevallen omdat het wieltje los schoot. Hij zat helemaal onder de schaafwonden op zijn onderarm en rug, dus daar hadden polsbeschermers of helmen niet tegen geholpen. Bij Sidder nieuwe wieltjes besteld, maar ook die liggen er nu weer van af. Denk dat hij er nu alleen nog op mag met zo'n turtle op zijn rug die snowboarders dragen. Misschien hangt het van de leeftijd (en daarmee van gewicht en snelheid) af welke je moet nemen. Mijn zoon zit in groep 8, kan me voorstellen dat hij voor iemand uit groep 4 of 5 prima is.

mirreke

mirreke

30-10-2009 om 12:23

Hier van de action

Die waren helemaal goedkoop, ik meen 25 euro.
Tot nu toe nog geen valpartijen, kapotte boards of weet ik veel wat. Wieltjes zitten er nog aan, ze worden intensief gebruikt.
Ik vind het trouwens ontzettend leuk, zou willen dat ik het ook kon. Ik kan goed skaten maar dit lukt me gewoon niet...
Hier alleen polsbescherming.

Ook sidder

en hier hebben ze ze al sinds april ongeveer...Waren (toen) 69 euro inclusief verzendkosten. En niks kapot of wieltjes los...en ze worden intensief gebruikt. Ik heb het ook geprobeerd, was vroeger het meisje dat zelfs met de jongens mee mocht doen op de skatebaan.De meiden waren geen partij voor mij (te slecht), maar dat waven is heel anders...dat is meer een heupbeweging.Ik kan het trouwens wel (na wat lesjes van de kinderen) maar zeer langzaam... Hier zijn ze er ondertussen zeer bedreven in en vinden ze het zelfs een goed alternatief om 'snel' naar school ofzo te komen...ze gaan ong. zo hard als rennend. Maar dat je zó valt...terwijl je niet eens zó hard gaat...daar kan ik me niks bij voorstellen. Hier zijn ze behalve wat op de handen/knieën nog nooit gevallen.Met leren fietsen hebben ze heel wat meer brokken gemaakt....Want het gaan niet zo extreem hard, niet zoals skaten b.v.
groeten albana

Jessy69

Jessy69

30-10-2009 om 16:34

Wij

wikllen ook kopen bij Sidder, alleen dan moeten ze wel weer eens in voorraad komen. Ze zijn steeds uitverkocht. Hoop dat we het redden voor sinterklaas.

esta

esta

30-10-2009 om 16:58

Meer duidelijk

Inmiddels is uit ooggetuigen verslagen wat meer duidelijk over het ongeluk. Dochter deed om het hardste met iemand anders, en verdeelde toen net haar evenwicht verkeerd. Doordat ze geen tijd meer had om te corrigeren is ze uiteindelijk heel hard met haar achterhoofd op de grond gevallen. Gelukkig verloopt het herstel goed, en we gaan toch maar eens nadenken over een helm.

(in het ziekenhuis zijn ze er blij mee... er worden behoorlijk wat kinderen binnen gebracht met ongevallen veroorzaakt door het wave-boarden)

Heirthe

Heirthe

30-10-2009 om 17:51

Hoeft niet meer

Zoon wil liever een proffessioneel skateboard i.p.v wave. Had ze ook bij sidder gezien, daar waren ze het goedkoopst.
Nu me maar orienteren op een skateboard dus, hij heeft er nu eentje van de Bart Smit maar die is al oud en niet prof natuurlijk
Iemand nog tips voor goedkope sites?

100%mama

100%mama

31-10-2009 om 11:19

Waar

woon je, hier hebben we namelijk een sport complex met daarin een winkel voor profesionele skate en skate boaders!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.