Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

An.

An.

10-01-2010 om 18:31

Waterboilertje onder gootsteen doet 't niet meer

Gatver, ik voel me echt zo'n onhandig vrouwtje alleen
Ik heb in mijn keuken achter de plint onder het aanrecht een boilertje dat voor 2 l heet water zorgt. hij doet het sinds vanochtend niet meer! Er is geen stop gesprongen. De vorige bewoner ge-sms't, hij weet 't ook niet (had 'm zelf nog maar een half jaar toen hij verhuisde). Mijn ex zit bij zijn nieuwe vriendin. Mijn huidige vriend weet ook niet hoe hij ermee aan moet. Ikzelf krijg de plint niet eens weg geschoven dus ik heb flink de balen.
Wie heeft er ook zo'n boilertje die er ineens mee ophield en kan me vertellen wat ik kan doen? (een dure installateur is pas plan c ofzo)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wij hebben nog maar net een boilertje, dus

ik kan je niet helpen met ervaringsverhalen, maar heb je niet een boekje? Check even het stopcontact waarin het snoer zit (als het goed is) en of de stop in de stoppenkast
en of alle aansluitingen nog goed vast zitten

De keukenplint kun je gewoon naar voren halen, brandt het lampje op de boiler? is er lekkage?

Zover mijn logica, en anders eens googlen op het merk en of de termen ´keukenboiler warmt niet meer op´ oid

An.

An.

11-01-2010 om 13:18 Topicstarter

Plint met mechaniek

Ik moest die plint er al een keer eerder weg halen en ook toen heb ik lang moeten kijken hoe dat ging. Er zitten twee metalen 'lipjes' waardoor de plint blijf zitten maar ik zie dus niet hoe ik die weg krijg en herinner me niet meer hoe het ging.
Helaas heb ik geen boekje, vandaar dat ik te rade ging bij de vorige bewoner. Het is lastig, zo zonder warm water in de keuken

Vorige bewoner vragen hoe het mechaniek

van de plint werkt??

Puck

Puck

12-01-2010 om 19:09

Bij ons kan de plint als volgt los

Kun je de onderkant van de plint naar voren trekken. Die metalen flapjes aan de bovenkant dienen om de plint een beetje tegen te houden dat hij niet naar binnen valt. Het is een beetje frunniken en klooien en volgens Puckman heeft de vakman daar een zuignap voor. Misschien zelf ook iets van een zuignap (handdoekhaakje??) ofzo proberen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.