Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Waterbed lek

ja hoor, het komt in 3-en! Eerst de wasmachine (die het overigens weer prima doet), daarna de senseo (ook naar tevredenheid gerepareerd door man) en nu is ons waterbed weer lek! Het ding is ruim 12 jaar oud en we hebben al eens eerder lekkages gehad, maar deze lijkt toch wel definitief het begin van het einde in te luiden ;(

Waarom ik dat meld? Omdat er een vraag achteraan komt, natuurlijk

We zijn ons aan het orienteren wat een goede oplossing is. Een nieuwe waterzak (minimaal 200 euro) of een tweedehands bed met matrassen. Nieuwe matrassen is geen optie, te duur (dan kiezen we liever voor de waterzak). Maar onze eerste reactie is: ieuw, geen 2dehands matras! Maar, in een hotel ofzo slaap je ook op een gebruikte matras...

Wij zijn er nog niet uit, het gaat ons sowieso financieel pijn doen, de vraag is alleen hoe véél pijn het gaat doen (nee, wij bufferen niet, dat blijkt).

groetjes,
Jons

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dendy Pearson

Dendy Pearson

11-02-2010 om 13:09

Waterzak

Dan ging ik absoluut voor de waterzak. Mijn hele huis staat vol met 2ehandsmeubels, ik heb nog nooit iets nieuws gekocht. Behalve de matrassen. Ik moet er werkelijk niet aan denken om op een 2ehands matras te slapen.
Op vakantie slapen we ook op een gebruikt matras en dat vinden we ook echt vies. Maar daar denken we dan maar even niet over na.

Dendy

Internet

hoi Jons
ik zou denk ik een tweedehands waterbed op marktplaats kopen. Genoeg mensen die na een paar jaar (of eerder) al van een waterbed af willen. Doe je daar een nieuwe hoes over (of je huidige stoffen hoes). Dan heb je een bijna nieuw waterbed tegen erg lage kosten.

een matras overnemen zou ik niet willen. al het zweet van de vorige eigenaren er in... op vakantie vind ik dat nog wel te doen maar voor thuis nee dan liever een 2e hands waterbed.

en daarnaast natuurlijk de voordelen van een lekker liggend & warm waterbed!

Gruffalo

2e hands

een waterzak kopen kan wel maar!!!! pomp 'm zelf leeg zodat je zeker weet dat het goed gebeurd.Bij een zak met fiberlagen die niet goed leeggepompt en vervoerd wordt kunnen de lagen gaan scheuren. Verder kan je dan beoordelen hoe het water er uit ziet en ruikt. Een zak waar niet op tijd conditioner aan toe gevoegd is gaat enorm stinken ! Voel of het materiaal nog soepel is, met name de hoeken zijn gevoelig voor lekkage.
mamsa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.