Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wallie

Wallie

25-01-2010 om 17:35

Wat zie jij er moe uit...

maar zo voel ik me helemaal niet!
Tjeetje, ik ben 35, maar vlgs iedereen zie ik er wit en moe uit. Tja, die wallen, die zag ik ook wel. Maar help.. wat kan ik doen?
Ben al een aantal keren onder de zonnenbank gegaan, maar dit heeft nog niet het echte effect.
Wie heeft er tips om mijn wallen te laten verdwijnen, en me er wat frisser uit te laten zien??

Met vriendelijke groeten,

Wallie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wallie

Ik heb al mijn hele leven wallen en een bleek gezicht. Ik gebruik altijd eerst een gekleurde dagcreme die een heel licht zelfbruinend effect geeft. Beter voor je huid dan zonnebank. En dan gebruik ik elke dag een wallencamouflage in een dunne lichtreflecterende vorm bijv. Touche Eclat van Lancome. Die is heel dun en dekt goed. Is in ieder geval beter dan die dikke camouflage stiften die er zo'n plaklaag van maken. De HEMA heeft ook zo'n spul en dan veel goedkoper.
Dit werkt goed als je donker gekleurde kringen hebt. Dikke wallen, met vocht gevuld kun je inderdaad goed met aambeiencreme wegwerken.

Succes!

Dorry

dc

dc

25-01-2010 om 21:57

Ijzer

wel eens op ijzer enzo laten testen?

Tja

8 uur slapen per nacht, je gezicht insmeren met goede creme, floradix en vitamine B slikken, sporten en naar de sauna gaan, elke dag even rust nemen (met je winterjas even buiten een beetje zon pakken) en verder genieten van wat je hebt en wat goed gaat en als het mogelijk is stress laten daar waar het veroorzaakt wordt.

Maxime.M

Maxime.M

25-01-2010 om 23:28

De kleurenconsulente!

Hoi,

Er is hier al eens een hele hype over geweest, maar ook het dragen van de 'verkeerde' kleur maakt dat mensen zeggen dat je er 'moe' uitziet, maar andersom dus, als je de goede kleur draagt dan haalt dat je op, zeggen ze ineens, ' ben je op vakantie geweest ofzo?'... ik heb zo'n kleuren analyse laten doen en heb dit écht zelf meegemaakt.

Maxime (ik draag immer de goede kleuren

Guinevere

Guinevere

26-01-2010 om 09:40

Alles hierboven gezegd kan al bijdragen tot een frisser uiterlijk. En als je je huid af en toe zachtjes scrubt, ziet die er ook weer wat frisser uit. Let ook op je haar en de kleur van je haar, dat maakt ook erg veel uit.
Hier hebt ik trouwens af en toe een vocht-walletje, vooral bij slaapgebrek door onderbroken nachten. Een regelmatige klopbeurt met de vingers onder de ogen helpt hier heel goed tegen. Maar ik lees ook wel eens iets over een ijsklontje ertegen aan houden.
Verder is het wel een idee om op de opmerking dat je er zo moe uit ziet, te zeggen: "Ja, ik ben heel moe. Jij zo te zien ook, zware nacht gehad?".

Dagcreme mét een tintje

echt, na een paar dagen heb je een vleugje bruin op je gezicht en zie je niet meer zo inbleek. Door het kleurtje lijken wallen ook minder, contrast is dan namelijk minder scherp.

Eigen merk Etos is best betaalbaar vind ik.

Groetjes van Purk

p.s. als je de juiste kleur kleding weet te pakken, scheelt dat ook een boel....ik geloofde er niet in, maar ik ben na een kleurenanalyse ook om.

Aambei-zalf of creme?

Die tip van aambeizalf heb ik uiteindelijk ook maar eens uitgeprobeerd en heb sperti onder mijn ogen gesmeerd. Het resultaat was een vettige glimmende film wat mijn wallen nog eens extra accentueerde. Heb ik de fout gemaakt om zalf te nemen? Geeft aambeiencreme een beter resultaat?

Fély

Fély

Die aambeienzalf geeft misschien wel resultaat, maar is niet iets om regelmatig te gebruiken. De huid onder je ogen is erg gevoelig en sperti e.d. is agressief spul dat niet voor niets bedoeld is voor aambeien.

Als het bij jou bovendien alleen maar glimt en je wallen accentueert zou ik iets anders proberen

Chris

Maxime.M

Maxime.M

26-01-2010 om 15:09

Ook glimmen

Hoi,

ja ik heb het ook een keer met sperti geprobeerd, maar toen had ik glim-wallen. Tsja...is ook geen gezicht.

maxime

Roosje Katoen

Roosje Katoen

27-01-2010 om 14:35

Sperti

Ik heb begrepen dat je sperti 's nachts moet opsmeren omdat het idd zo glimmend is en overdag geen gezicht Maar ik dacht ook dat het meer voor incidenteel gebruik is, niet dagelijks omdat de huid rond je ogen daar te gevoelig voor is.

Sacha

Sacha

27-01-2010 om 16:49

Speciale gel tegen wallen

Er zijn speciale gels tegen wallen en donkere kringen te koop.
Ik gebruik de eye contour gel van Clarins, maar Garnier heeft een goedkopere versie in de vorm van een cafeine oogroller, ook een gel. Aambeienzalf schijnt inderdaad slecht te zijn voor de huid rondom de ogen.
De gel van Clarins bevalt mij goed, de kringen zijn veel minder donker.
Er zijn vast nog wel meer ooggelproducten te koop.

wallie

wallie

28-01-2010 om 13:43

Bedankt

voor de reactie's daar kan ik wat mee.
Die Sperti ga ik maar niet gebruiken, lijkt me niets om met glimmende wallen te lopen. Ik ga die speciale gel eens proberen, ik ga eens zoeken.
Ik heb gelijk nog een tegenvraag, Purk weet jij hoe ik die dagcreme mooi en egaal op krijg? Ik krijg allemaal vlekken!!

Bedankt, Wallie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.