Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

NikkiB

NikkiB

22-03-2010 om 15:03

Wat wordt er gedragen aan schoenen dit voorjaar?

Ik weet niet welke schoenen te kopen voor dit voorjaar voor mijn dochters (10 en 11). Ze vinden die open schoentjes met bandjes stom en kinderachtig en dat zijn eigenlijk de enige schoenen die ik zie voor hun leeftijd.
Welke schoenen dragen jullie net-tiener dochters?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

22-03-2010 om 15:25

Hier......

Hannah Montana sneakers,witte sandalen,en gympen met paisleymotief,en ja,gewoon een bandje.
Bastet

maan.

maan.

22-03-2010 om 17:59

Bijna alleen sneakers..

Hier heeft oudste vorig jaar bijna het hele jaar rond op sneakers gelopen 'want dat doet iedereen'; toen het erg warm weer was wilde ze wel wat anders, dat zijn toen birkenstocks geworden ('maar geen witte want die heeft iedereen..')

Ik vrees dat het dit jaar dezelfde kant zal opgaan.. daarbij nog probleem dat ze lastige voeten heeft; echt kindervoeten dus weinig 'vulling' maar qua lengte dan toch weer een volwassen maat.. (ik heb ook zulke voeten en kan ook erg moeilijk aan schoenen komen)

Sneakers/ballerina's

Hier draagt jongste van 12 al jaren in voor en najaar sneakers en bij mooi weer ballerina's (blote voeten weer). Als het hoogzomer wordt komen er nog slippers bij.
groeten albana

NikkiB

NikkiB

23-03-2010 om 14:53

Aha

Dan zit ze wat sneakers betreft goed, ze heeft nog all stars.

Sigrid70

Sigrid70

24-03-2010 om 19:11

Gympen/birkenstocks

Mijn 10 jarige draagt zomer en winter sneakers, 's winters ook uggs (zelf meebetaald )en zomers birkenstocks (de jongste van 7 heeft vandaag haar birkenstocks ook al weer van stal gehaald, ik heb besloten verder geen echte zomerschoenen te kopen, ze worden toch niet gedragen...)

Flora B

Flora B

24-03-2010 om 21:30

Hoe moet dat met die gympen...

Mijn dochter heeft van die halfhoge gekocht, maar onder een rokje of legging vind ik het geen gezicht...natuurlijk een paar ballerina's maar die wil ze niet. Hoe is zo'n gym dan toch leuk zonder dat ze eruit ziet als een clown..

Bastet

Bastet

25-03-2010 om 11:21

Flora

Er zijn toch zat lage gympen??

vlinder72

vlinder72

27-03-2010 om 18:52

Net schoenen gekocht

Jongens hebben allebei Geox. Van die hele lelijke felgekleurde met lampjes. Vind ik dan. Zelf vinden ze ze prachtig. En mijn dochter een paar leuke gympachtige schoenen. Inderdaad half hoog met veters. Tja, nu nog veters leren strikken. Ze is vier dus het schiet nog niet zo op. Verder hebben de kinderen nog crocs. Die schuiven van kind naar kind door. En ze mogen nog teva's. Tenminste de jongens. Mijn dochtertje heeft waarschijnlijk liever een paar van die blingbling sandalen erbij. Maar sandalen komen nog wel. Het is toch nog niet zonnig en schoenen zijn al duur genoeg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.