Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

22-11-2009 om 15:38

Wat vraag je zelf voor sinterklaas?

Ik moet nog wat cadeautjes verzinnen om zelf te vragen voor Sinterklaas. Vooralsnog staat op mijn lijstje alleen een agenda. Die vraag, en krijg, ik elk jaar. Hebben jullie nog ideeën voor een bedrag van ca. 10 euro?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fraz

Fraz

22-11-2009 om 15:42

Euh

altijd weer lastig. Inderdaad die agenda, maar ook handschoenen, lekkere koffie, nieuwe bakvorm, lekkere doucheschuim...

Rafelkap

Rafelkap

22-11-2009 om 15:44

Niets

Wij geven alleen de kinderen, onzelf niet. Heb wel net een dvd gekocht van de Chocoladefabriek (oude versie)

Iets heeeel speciaals dit jaar

mijn zoon van 8 heeft met zijn vriendin van 7 twee onderbroeken voor mij uitgezocht bij de Hema... schattig hoor.. ik stond even verderop te wachten en hoorde hoe de verkoopster ze te hulp schoot. De caissiere werkte ook mee dus ik heb ze niet gezien!

Lou

Lou

22-11-2009 om 16:23

Bloembollen en meer

Lachen Rodebeuk, die onderbroeken. Dochter (ook 8) heeft laatst ook iets voor mij gekocht terwijl ik erbij was. "Even omdraaien mam, ik ga afrekenen!" Ik zag niets, maar vermoed dat het een kleine berg frutseltjes is die ze zelf erg mooi vindt.

Bloembollen en zaden vind ik altijd wel leuk om te krijgen. Verder een fijn cremepje van een iets exclusiever merk dan ik zelf koop, of een recent boek, ik vraag dit jaar het nieuwe boek van Ewoud Sanders over taal. Oja, en huishoudelijke dingen vraag ik ook wel eens. Dit jaar wordt het een nieuwe suikerpot denk ik. Van eerdere jaren: een adresboek, een verjaardagskalender, een familiespel, een winterpanty, een yogamat.

groet,

Lou

Kaaskopje

Kaaskopje

22-11-2009 om 16:25

Oh wat ben ik egoïstisch

Als ik met Sinterklaas cadeaus uitdeel wil ik ze ook zelf krijgen. Wat dat betreft ben ik een groot kind.
We zouden het dit jaar niet vieren, maar ik heb het plan opgevat om er toch een klein beetje aan te doen. Voor iedereen een aardigheidje tot 10 euro.
Wat ik voor mezelf zou willen is een ketting en oorbellen. Ik heb maar 1 stel oorbellen en dat is natuurlijk niet veel. Voor de rest zou ik het eigenlijk ook niet weten. Een tijdschrift? Ik vind Felderhof leuk om te lezen. Eem praktisch cadeau zou speciale schoonmaakdoekjes voor de monitor kunnen zijn. Een mok speciaal voor jou met wat lekkers erin. Een kerst'ding' lijkt me ook leuk om te krijgen.

Asa Torell

Asa Torell

22-11-2009 om 16:41

Hier krijg ik van sint

een nachthemd (met dank aan OO of beter gezegd Purk voor een hema-nachthemdentip) en een CD (met dank aan OO of beter gezegd Madge voor het draadje over New Country).
Het zijn dingen die ik anders ook ongeveer nu had gekocht, maar nu berg ik ze gewoon nog even op. Maar goed, ik koop dan ook best regelmatig iets voor mezelf dus voor 5 december lukt dat dan ook wel.
Vorig jaar was ik iets minder geinspireerd en kreeg ik een lunchbox. Iets huishoudelijks verzinnen lukt toch vast altijd wel? Mooi bakje/bordje/glas/...
Ik vind het wel goed om zelf ook wat te krijgen van Sint, anders is het echt zo'n kinderuitpakrace. Nu dochter (2,5 jaar) ook echt meedoet is dat alweer anders maar gewoon 10 minuten naar 1 uitpakkend kind kijken vond ik een beetje suf.

Yaron

Yaron

22-11-2009 om 16:57

Rafelkap

Ik vraag (en krijg) niet zoveel als de kinderen, maar de oude dvd van de Chocoladefabriek lijkt me wel super. Ik denk nog vaak aan de film, ik heb hem vroeger bij mijn opa en oma gezien en er speciale herrinneringen aan. Dus mijn vraag is: Waar heb je die dvd gekocht?

Rafelkap

Rafelkap

22-11-2009 om 18:22

Yaron

gewoon, bij bol.com, http://www.bol.com/nl/p/dvd/sjakie-en-de-chocoladefabriek/1002004000001656/index.html voor maar 6,99. Koopje.
Deze dvd wordt ws eerst bekeken en gaat daarna in de zak, ik denk niet dat we 2 weken kunnen wachten Ik heb ooit deze versie gezien en hoorde dat de nieuwe versie niet zo goed was, met J. Depp. Ik ken nog steeds het humpa liedje uit m'n hoofd (melodie)

Bastet

Bastet

22-11-2009 om 18:26

Geen idee

Wij maken surprises voor elkaar,met een symbolisch bedrag van 5 euro,en ik zorg voor chocoladeletters en lekkere hapjes.Maar wat ik krijg?Dat is een verrassing,wel zo leuk. Vorig jaar kreeg ik van mijn zoon van 12 een Snoopy sleutelhanger.
Bastet

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

22-11-2009 om 20:29

Ik ben een hebberd

Ik wil graag en veel cadeaus! Het liefst iets wat ik niet zelf heb uitgezocht, want ik heb mezelf al verblijd met een boek. Man heeft nog niets gevraagd, maar ik weet zo al een paar dingen:
de foute kerstcd van Q-music
een andere foute cd van Q-music.
spullen van Rituals
kettingen
oorbellen
luchtje
diverse vogelhuisjes voor verschillende soorten vogels
bijenhotel
vogelvoeder in verschillende vormen
spullen voor de tuin
nunchuck
baret met bijpassende shawl
mascara van Dior
tajinne
espressopotje om voor meer mensen koffie te zetten (heb nu de 2-persoonsvariant)
En als ik er voor ga zitten weet ik nog wel wat dingen...
De kinderen krijgen 1 wat groter (duurder) cadeau en nog wat losse dingetjes. Ik vind het heerlijk om ze te verwennen, koop itt vroeger zelden iets tussendoor. Ze krijgen 2 surprises, 1 mooie en 1 gekke/grappige en op bijna elk pakje een gedicht. Man heeft sinds kort een hobby en ik heb iets gekocht wat duidelijk niet binnen het sintbudget past maar wat hij wel echt graag wil en veel gaat gebruiken.

Rosa

Kiki

Kiki

22-11-2009 om 20:44

Ik weet ook een hoop

Gelukkig vieren we Sint met mijn ouders en Kerst met mijn schoonouders. Een dure maand, met veel verwennerijen.

Ik ga sowieso samen met mijn man nieuwe trouwringen uitzoeken, die geven we dan elkaar. Mijn mans trouwring is kwijt en de ring niet meer te krijgen, dus dan maar nieuwe

CD van de Editors
Bioscoopbon (ik wil zodra mijn jongste goed uit een flesje kan drinken met mijn man naar de film)
Free Range Kids van Lenore Skenazy (of zoiets)
Dan nav een draadje in pubertijd Jongens, hoe voed je ze op van Steve Biddulph
Een abonnement op het J/M magazine
Paarse kussens voor mijn nieuwe eetkamerstoelen
blauwe kussens voor mijn bank
kaartjes voor Blijdorp
kaartjes voor het openluchtmuseum in Arnhem

reina

reina

22-11-2009 om 21:51

Dit jaar

Dit jaar hier geen sint en geen kerst, dus ik vraag helemaal niks , maar ik zou denken aan kaarsen, sokken, oorhangertjes, bioscoopbon, boekenbon, leklere olijfolie, bijzondere theesoorten etc

Grinnik

Meetal krijg ik zeer gewaardeerde aanvulling van de knutselvoorraad. Dus wat ik krijg? Papier en touwtjes en nepdiamantjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.