Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

30-12-2009 om 15:20

Wat voor muts of hoedje?

Met dit weer wil ik toch wel graag iets op mijn hoofd maar ik kan niet zo goed slagen. Heb een lange bruine jas van geruwd leer en een alpinopetje, muts of zo'n bakerboypet staat niet bij mij of bij mijn kleding. Wat voor model hoed of muts is leuk en waar koop ik het?

Rosa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

30-12-2009 om 16:42

Helemaal hot

Als ik hier zo om me heen kijk is zo'n ijsmuts met oorflappen en vlechtjes aan de zijkant helemaal hot op dit moment. En gewoon overal te koop: van de Gamma tot de Xenos tot de sportwinkel, je ziet ze overal.

amk

amk

30-12-2009 om 18:29

Supermarkt

en heerlijk warm dat die nepal-mutsen zijn. Zalig!!

Bij kou moet je niet al te fashionista willen zijn gewoon warm is het belangrijkste.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

30-12-2009 om 19:00

Geen fashionata, wel een beetje stijlvol

Echt, op mijn ronde hoofd + bril wil je geen nepal-muts zien. Ik lijk dan op een soort gemutste oliebol . Het mag best wel een beetje tonen, vind ik. Ik vind het lastig om een leuke te vinden, nu woon ik ook niet in een wereldstad maar als ik een idee heb van een model dan kom ik al een stuk verder. In de (enige) kekke winkel die we hier hebben hadden ze een nepbontnepalmuts, ik voelde me net Gekke Henkie...

Bastet

Bastet

31-12-2009 om 09:23

Nepal?

Ehm dames,die mutsen zijn naar laplands model.Ik heb namelijk een originele,uit lapland!!(Maar ik draag 'm niet,ik zie er niet uit met zo'n ding.)
Groetjes,bastet

amk

amk

31-12-2009 om 09:52

Klopt

maar helaas hebben ze nu wel de naam Nepal muts gekregen. En daar zijn ze ook origineel. Het model is natuurlijk universeel omdat het de oren zo lekker warm houdt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.