Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

alleen

alleen

22-02-2010 om 21:12

Wat trek je aan voor kleren in de lente/zomer

als je 100 kg weegt en een hele dikke buik hebt. Mijn vraag is wat trek je aan en hoe trek je iets aan. Het wordt zo weer lente/zomer en dan trek je andere kleren zoals bv een hempje met een korte broek, maar nu heb ik heen hele dikke buik en ik vraag me af hoe jullie dit verbergen. En trekken jullie altijd t-shirts aan die over je achterwerk vallen, ik namelijk wel.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Accenturen

ik denk dat als je zorgt dat een shirt over je billen valt, dat het juist kan accentueren.

De tip van Sini vind ik een goede, empirestijl, tuniekjes met daaronder een hemdje.

En Trinny en Sussanah zeggen: verdoezel wat je niet wilt dat ze zien en zorg dat ze dat zien wat je sterke kant is. Dus heb je wel slanke benen of juist een prachtig decollete, showen!!! Dan gaat daar de aandacht heen en niet naar wat je juist niet wilt dat ze zien.

groetjes van Purk

p.s. en wat dacht je van een corrigerende slip om je buik wat platter te laten lijken. Ik zag nu dat ze bij HEMA ook hemdjes hebben die corrigerend zeggen te zijn.

A-lijn

ik draag het liefste een soort tuniekje die uitloopt in een A-lijn, die valt soepel en die valt over je billen, houd ook niet van te korte shirts ( ben ook niet één van de slankste). Korte broeken draag ik niet de kortste lengte zit net tot boven de knie.
krulleke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.