Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ivanka10

Ivanka10

13-02-2011 om 19:05

Wat te doen in gelhaard

hallo

wij hebben een gelhaard, ik doe het nooit aan maar nu wilde ik wat anders er mee doen
kaarsen of?? hebben jullie misschien iedeen wat je met de haard kan doen ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

13-02-2011 om 19:15

Grappige vraag

Heb je bezwaar tegen gel? Als je er toch vuur in wilt hebben, dan zijn kaarsen een alternatief, maar ik zie dan niet waarom je de gel niet zou gebruiken. Tot slot kun je er altijd nog een bos droogbloemen in zetten, die dingen zijn overal goed voor)

merel

merel

13-02-2011 om 19:34

Waxinelichtjes

mijn vriendin heeft een gewone openhaard, die ze nooit brand (weet eigenlijk niet waarom) maar onlangs had ze daar dus echt een hele lading waxinelichtjes ingezet en aangestoken. Zag er heel gezellig uit! (ik denk dat ze er wel 30 aan had)

Ot,

maar ik las eerst het draardje hierboven (museum of zoiets in Rotterdam), toen deze titel en dacht: waar ligt Gelhaard nou weer, en zou daar wat te doen zijn?

picovina

picovina

13-02-2011 om 22:48

Kun je anders

er geen bio-ethanol in doen? Dat ruikt minder dan gel en brand erg mooi! Wel eerst even navragen/zoeken!

Monet

Monet

14-02-2011 om 13:42

Egberdien

Gelhaard is prachtig, werkelijk!

Wilma

Wilma

14-02-2011 om 14:39

Egberdien

Ik zit even hardop te lachen hier, want ik had dus net precies hetzelfde. Waar in vredesnaam ligt Gelhaard??

LOL

Wilma

Hee,

mooie lokatie voor de OO-picknick, Gelhaard!!!

Grappig dat je het zegt egberdien (o.t.)

Gelhaard ligt heel centraal, toch?
Je hebt nl geen afvoer nodig.

Polly Shearman

Polly Shearman

15-02-2011 om 09:56

Lol

Volgens mij heb je daar ook een heel leuk theehuis, naast dat park.. .lijkt me een uitstekende lokatie

+ Brunette +

+ Brunette +

16-02-2011 om 19:19

On topic, dames

Zelf ben ik van de absurde decoratie en zou dus op zoek gaan naar een afgedankte laptop en die erin zetten met een filmpje van een knapperend haardvuur.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.