Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

jufmama

jufmama

02-05-2009 om 20:56

Wat kan ik doen met schatkistjes (van de ijsjes)?

Ik ben juf van groep 4 en zoek nog een cadeautje om te maken voor vaderdag. En ik ben op zoek naar een traktatie idee voor mijn zoontje die binnenkort jarig is. Nu heb ik nog allemaal van die blauwe schatkistjes liggen. Je weet wel waar ijs in zit met een klein dingetje onderin.
Ik zou ze best voor vaderdag of als traktatie kunnen gebruiken. Maar helaas ook juffen (en moeders) zitten weleens zonder inspiratie. Wie weet iets leuks wat ik met deze schatkistjes kan doen???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
toja

toja

02-05-2009 om 21:09

Enige

wat me nu even te binnen schiet is iets voor vaderdag. In het kader van papa; je bent een schat.. En dan nog iets in het schatkistje (een geknutseld hartje; een briefje met een gedichtje?)
Verder kom ik nu ook nog niet.
O,ja heb voor vaderdag ook wel eens een vaderdagkrant gemaakt of een mooi a-4tje met teksten over papa (Hij houdt van...; papa lust graag.. enz.
Succes!

Kaaskopje

Kaaskopje

02-05-2009 om 21:17

Parkeermuntjes

Mijn eerste ingeving is dat je het doosje met dubbelzijdig tape kunt beplakken zodat je het in de auto kunt plakken voor parkeermuntjes. Ik heb geen auto dus misschien stel ik iets vreselijks voor met dat dubbelzijdige tape. In het doosje kun je een briefje opvouwen met een tekening en gedichtje. De buitenkant kun je beplakken. Mijn moeder heeft eens een metalen blikje beplakt met restjes leer en daar een mooi pennenbakje mee gemaakt. Ik noem het maar...

Een mooie armband

voor papa van zilveren kralen laten maken en in het schatkistje verpakken met een schatkaart gedicht erbij ofzo!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.