Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

elisa

elisa

01-03-2010 om 22:01

Wat is jouw eetverslaving?

even n leuk draadje, ik heb m al eerder gedaan, maar nog een keer....
Ik kan me 's avonds ongans eten aan de Digestive pure chocola koekjes. Ik kan ze niet aanslepen, erg he, 4 rollen per week is niets. Waar kunnen jullie niet vanaf blijven?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

01-03-2010 om 22:20

Heel simpel

Chocola, absoluut. Puur met hazelnoten of puur met vulling praline, sinaasappelmousse, oid) Dat moet ik niet in huis hebben anders gaat het op.

Hahaha puck!

'Chocola, absoluut. Puur met hazelnoten of puur met vulling praline, sinaasappelmousse, oid) Dat moet ik niet in huis hebben anders gaat het op'

Die heb je ook niet meer in huis nu!

Ingrid (nog bedankt, was niet nodig, maar wel lekker!!)

Fraz

Fraz

01-03-2010 om 22:49

Zoet

snoep/chocola/koek ik kan het beter allemaal maar niet in huis hebben want het gaat op (door mij).

Tja dat heb je als je tot je 30e onbeperkt kon eten en toch slank kon blijven (zelfs te mager soms) Nu lukt me dat niet meer maar ben ik verpest en heb ik de neiging te veel en onbeperkt te gaan snaaien.

Bastet

Bastet

02-03-2010 om 07:31

Puur

Pure chocolade,hoe zwarter hoe beter.Stroopwafelijs.
bastet

Puck

Puck

02-03-2010 om 08:38

Psst ingrid

geheimpje: Aldi...
En je hebt een brave echtgenoot: ik had hem "bevolen" nog wat voor je over te laten

ayla

ayla

02-03-2010 om 09:05

Chips

Ik ben meer van het hartige, ik mis blijkbaar het vrouwelijke chocola gen.
Mijn zwak is echt chips, ik lus echt bijna alle smaken, vroeger met een dipsausje erbij, heerlijkkkk

Massi Nissa

Massi Nissa

02-03-2010 om 09:35

Paprikaribbelchips

Dus. Dat kan ik echt niet in huis hebben, dan moet het op. En dan ook nog van 1 bepaald merk.
Bij dochter van drie is het chocolade.
Bij man weet ik het niet, die snoept nooit.
Groetjes
Massi

Anja

Anja

02-03-2010 om 09:37

Chipito's van cheetos

ofwel de lekkerste kaaschips die er bestaat....

Zaaaaaaaalig, vind ik al jaren heerlijk !

Jaren geleden heb ik het zelfs gepresteerd om op 1 avond twee zakken achter elkaar leeg te eten. Toen was ik daarna toch wel ietwat misselijk, haha..

Ik houd het bij 1 zak per week (zou elke avond wel zo'n zak lusten, zucht)

groet Anja

Vera*

Vera*

02-03-2010 om 10:00

Chocola

Lekkere melkchocola van de Aldi of van Milka. Melkchocola met nootjes mag ook maar met de rest maak je me niet blij. Waarom krijg ik dan altijd dozen bonbons i.p.v. een 'gewone' reep chocola.

Ayanna

Ayanna

02-03-2010 om 10:05

Koek!

Als ik koekjes in huis heb, dan moeten ze op. Vreselijk! Is een echte verslaving. En dan ook doorvreten tot ik er bijna van moet....jeweetwel. En het maakt ook niet uit wat voor soort koekjes, ik ben een echt koekiemonster!
Oh ja, en als er geen koek is dan is mijn 2e verslaving chocola in alle vormen en maten.....zucht. Waarom heb ik geen rauwkost-gen????

Rafelkap

Rafelkap

02-03-2010 om 10:18

Koekjes

moet ik eigenlijk niet in huis hebben Ik moet mezelf eigenlijk ernstig gaan toespreken hierop. En eens in de zoveel tijd MOET ik witte chocola (andere chocola vind ik ook lekker), kreeg ik vroeger altijd van mijn oma.

Drop

Heerlijk. een zak gaat hier direct op. Ik ben ook de enige in huis die het lust, dus da's mooi!

MarleenTY

MarleenTY

02-03-2010 om 10:29

Oreo white koekjes!

maar niet teveel anders word ik echt misselijk haha

100%mama

100%mama

02-03-2010 om 10:35

Tuk

en dan de peper & zout uitvoering.......zalig! Pakken gaan er hier door heen!

Chips

Ja, hier ook chips (Lays naturel). Heerlijk.

We hebben een tijdje gehad dat we met z'n tweeën in het weekend twee zakken chips aten, maar dat is nu teruggebracht naar 1 zak. Door de week 's avonds enkel een koekje bij de koffie/thee. Snoep haal ik niet in huis, alleen voor mijn zoontje af en toe.

Chris

Nog steeds

ook in het vorige draadje over eetverslaving al door mij genoemd en nog steeds niet van afgekickt: dropballen van Napoleon. Liefst gecombineerd met de rode wijnballen. Verder: muntendrop, en als ik pms heb Nibbits of van die zoute stokjes. Deze week is het weer feest

Heel veel...

Ja, wat eigenlijk niet... van zoet tot hartig: knoflookolijven van de markt, zoete kokindjes, griotten, hele pure chocola maar ook witte chocola met crisps, paprikachips met ribbels, kaaschips, bugles, m&m's, snickers, marsepein, chipolatataart, zelfgemaakte appeltaart, grilworst van onze eigen slager (liefst als die nog warm is) mmmmm, krijg er trek van!

reina

reina

02-03-2010 om 15:47

Mmmm

Ik kan lekkere dingen heel lang laten liggen, maar er zijn dingen de ik niet open moet gaan maken, want áls ik er eenmaal van eet kan ik er niet meer vanaf blijven. Vooral bij pure chocolade en gedroogde cranberries is dat het geval.

elisa

elisa

03-03-2010 om 12:00

Hihihi wat grappig allemaal!

Er zitten lekkere dingen tussen! Dat is wel duidelijk. OK nog eentje van mij, hij staat zelfs in mijn agenda wanneer ik het mag, anders doe ik het elke dag (er is altijd wel een reden!) Lays ribbel paprika chips, oooooo heeerlijk, een hele zak. Ik zag m al eerder in het draadje en een dorst de volgende ochtend! Iemand van jullie zei, waarom krijg ik nou altijd bonbons ipv gewone chocola, jemig, ik krijg dat nou nooit, hoe doe je dat ga nog even door hoor, ik vind het erg leuk om te lezen en denk bij de volgende verslaafaanval aan jullie hahahahahahaha

Chips, chips

en nog meer chips. Hoog favoriet zijn wokkels naturel. Maar ribbelchips naturel ook heerlijk. Of een grote zak Croky Bolognese, of Cheese-Onion offeh.... Nou ja, CHIPS dus! En daarbij het allerliefst veel Coca-Cola! Heeeeeerlijk!
Als er geen chips is lust ik overigens heel graag chocola, in alle vormen/soorten/smaken. Jum!

Asa Torell

Asa Torell

03-03-2010 om 20:48

Haha elisa

inderdaad, precies DIE chips!!!
Maar ik heb het eigenlijk wel met meer aanverwante zaken als borrelnootjes, hete rijstcrackers, en andere chipssmaken (behalve naturel).
Ook heb ik het sinds kort met drop, dat koop ik nooit maar soms staat er een bak op het werk. Niet af te blijven!

Drop (vooral honingdrop) , chocola ...

... en dan vooral die met smaakjes, sinaasappel of zo. Of Toblerone! mmmmmm...

Of zo'n bij elkaar geschepte zak drop van de drogist, languit op de bank, krantje erbij; ultieme ontspanning!
Wat grappig is, en herkenbaar, is het dooreten tot je er eigenlijk een beetje misselijk van bent...

Chips vind ik ook lekker, maar ook altijd weer een beetje een tsja, teleurstelling. Na zo'n bak(je) heb ik er eigenlijk altijd spijt van.

Ik probeer er nu even wat op te letten want al 5 kilo eraf en liefst nog 3; maar het gevaarlijkste moment heb ik gemerkt is zo tussen 4 en 5. De Lekkere Trek Tijd, zeg maar. Op 't werk houd ik me in; geen snoep, geen koek, netjes 2 volkoren boterhammen met 30+ kaas en een tomaat en glas Optimel. Maar als ik dan thuiskom om 4 uur.... oeh; superlastig. Niet kopen idd; maar ja, ik woon niet alleen en om mijn man en kinderen nou ook alle snoep en koek en zoutjes te ontzeggen vind ik ook weer zo'n opvallend gebrek aan zelfdiscipline....

Mare

Chocoladepaashazen van de aldi

Het is een rare verslaving maar wel een serieuze

Puck

Puck

09-03-2010 om 10:15

Getsie nikus

Dat mag je geen chocolade noemen, dat smaakt naar karton. Als je dan bij de Aldi bent: neem dan die echt lekkere chocola die ze hebben.....

sandra75

sandra75

09-03-2010 om 12:26

Drop!

ooow jammie, dat kan niet gewoon een handjevol...nee dat moet meteen een hele zak *lol* en salmiak...liefst gecombineerd, smulllll

Bastet

Bastet

09-03-2010 om 18:22

Nikus

Dat is geen chocolade,maar chocoladefantasie,dat is iets heel anders...
bastet

Nah...ze zijn wel lekker!

*mjammie*

annemoontje

annemoontje

15-03-2010 om 17:43

Knoflookcroutons...

het slaat nergens op, maar die harde kleine zoute, naar knoflook smakende croutons, (bij appie, de groene zakjes) heerlijk als ik met een hongergevoel na een werkdag thuis kom...(ze zijn eigenlijk bedoeld om in de soep rond te dobberen,als garnering .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.