Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mamvantwee

Mamvantwee

11-08-2010 om 09:23

Wat is goede gymkleding voor dochter in groep 3?

Mijn dochter gaat volgende week naar groep 3. Ik kwam er nu (pas) achter dat ze dan natuurlijk weer gymles krijgt, en anders dan bij de kleuters wordt er nu gymkleding verwacht. Bij de kleuters gingen ze nog gymmen in hun ondergoed.

Wat draagt de jeugd (6 jaar) eigenlijk bij gym? Ik moet nu snel wat gaan kopen...

groet, Mamvantwee

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
guera

guera

11-08-2010 om 09:42

Gewoon

bij ons een gymshort (bijv zo n joggingachtige short) en een t shirt met gympjes met klittenband. Sommige meiden hebben gympakjes maar die zitten op turnen ofzo.

Simpel

Ik ben daar echt heel makkelijk in, er gaat gewoon een korte broek en een shirt in de tas. Ze heeft meestal twee korte broeken die ze voor gym gebruikt, de ene is toevallig van sweatstof en de ander niet.

Nasha 1st

Nasha 1st

11-08-2010 om 16:22

Hier

was alleen het verzoek van de gymleraar, geen broeken met zakken...hij was al eens blijven hangen in zo'n zak met een blessure tot gevolg....

Hier..

hebben dochters een (korte) legging en een shirt mee. En stoffen gymschoentjes.

Tango

Tango

11-08-2010 om 22:38

Hier ook

Legging, meestal 3/4, t-shirt en gympen met klittenband van de Schoenenreus. Tangodochter gymt er al 3 jaar in, af en toe wisselt ze af met een echt gympak (krijgt ze van ouder nichtje) maar de eerste outfit bevalt toch beter.

Mamvantwee

Mamvantwee

12-08-2010 om 09:43

Bedankt

Ha, dank. Ik heb inmiddels een setje voor haar gekocht. Ze had alleen een korte broek die echt niet kon dienen als gymbroek. Maar bij een goedkope zaak heb ik een korte gymbroek en bijpassend t-shirt gevonden, en een 3/4-sportbroek voor koudere dagen.

Ik wil altijd even weten wat 'men' zoal draagt, zodat ze niet zo uit de toon valt. Ze vindt groep 3 al spannend genoeg.

groet, mamvantwee

Juanna

Juanna

14-08-2010 om 14:24

Shortama

Ik koop altijd shortama's voor de gym op school. Daar heb je hele leuke van, en ze zijn niet duur.

Bastet

Bastet

14-08-2010 om 15:14

Bristol

Ik zou even kijken bij Bristol ofzo,prima setjes voor weinig.Ik zou vooral kijken naar een setje wat makkelijk aan en uit te trekken is,dus geen strak ballerinapakje..)
Bastet

Mamvantwee

Mamvantwee

16-08-2010 om 10:24

Bij scapino gevonden

Idd, goedkoop, maar het ziet er wel leuk uit (wat wordt ze toch groot - zucht). Ik heb ook expres geen gympak of balletpak gekocht, dat is erg zoet en onhandig. Al zou mijn dochter het prachtig vinden, een roze balletpakje met tutu graag! Ze heeft ook gemakkelijke instapgympjes met elastiek over de wreef. Dat kan ze allemaal zelf aan- en uittrekken.

Vandaag is haar eerste dag in groep 3. Ik ben benieuwd hoe het gaat!

groet, Mamvantwee

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.