Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

madelief

madelief

25-10-2010 om 15:35

Wat is er te doen in utrecht?

Weet niet helemaal of ik in de goede rubriek zit maar goed.... a.s vrijdag hebben we een afspraak met vrienden. Zij wonen in Veghel en wij in Velsen dus we willen halverwege iets afspreken.
Vorige keer zijn we in het Spoorwegmuseum geweest maar om dat nu weer te doen... Dus wie heeft een leuke tip in de omgeving van Utrecht?

Alvast enrom bedankt!

gr Madelief

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yta Chalne

Yta Chalne

25-10-2010 om 16:03

Wat is het idee?

Avond, middag, dag, met eten, zonder eten? Met kinderen of zonder?

Lunchen bij de bakkerswinkel

in de Voorstraat! Of high-tea, ook erg aangenaam

http://www.debakkerswinkel.nl/

Of Museum Beeld en Geluid in Hilversum (en daar dan niet koffieleuten, dat doe je dan in Cafe Boon, ook op het terrein van het Mediapark).

madelief

madelief

25-10-2010 om 22:29

Het idee... en beeld en geluid

Het idee is twee gezinnen met 4 kinderen in de leeftijd van 7 t/m 11.
Overdag iets leuks samen doen en dan ergens borrelen of zo maar wel iets doen met elkaar zoals bv een museum, karten ( maar dan bv met speeltuin ernaast) iets waar je niet heel erg van het weer afhankelijk bent.

Ik dacht ook aan het museum voor beeld en geluid maar is dat wat voor kinderen?

ik hoor het graag! Madelief

Tijgeroog

Tijgeroog

25-10-2010 om 22:59

Beeld en geluid

Is volgens mij erg leuk voor kinderen in die leeftijd, net als voor volwassenen. Wij waren er met een groep volwassenen en onze kinderen van 2 en 5. De kinderen vonden het heel leuk, ondanks dat ze er eigenlijk nog te jong voor waren. Voor de 5-jarige waren er toch al veel dingen die hij begreep en zelf kon doen, voor kinderen van een paar jaar ouder, die ook al kunnen lezen, is het alleen maar veel leuker.

Sawo

Sawo

25-10-2010 om 23:43

Speelklok tot pierment

Hoi

Beeld en geluid is leuk ook voor kinderen. In Utrecht is verder leuk van speelklok tot pierementmuseum kijk maar eens op de site. Leuke activiteiten vooral voor musiacale kinderen. Karten kan je in Utrecht Noord je hebt daar wel een binnenspeeltuin maar het is niet naast elkaar.
Maar zelf zou ik kiezen voor beeld en geluid.
Verder is ook het universiteitsmuseum en sterrewacht erg leuk maar ik denk dat ze daar nog net te jong voor zijn.

groet

Saar

Yta Chalne

Yta Chalne

26-10-2010 om 08:43

Ook al

Beeld en Geluid is een goed idee. De kinderen hebben er precies de leeftijd voor, en zelf kunnen jullie zwijmelen bij de beelden van 'vroeger'. Je bent er zo een paar uur zoet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.