Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marleen

Marleen

25-04-2010 om 21:21

Wat is een fijne draagdoek?

Hoi. Ik ben op zoek naar een draagdoek. Ik heb ooit een gehad, zo'n doek van een paar meter lang die je om je heen knoopt, baby erin, en het beviel wel maar wel warm en veel geknoop. Nu zag ik (op marktplaats) een 'tricot slen', ik denk dat dat is wat ik had , maar ook een minimonkey draagdoek / babysling/ hangmatje in één (nieuw). Ziet er hip uit en makkelijk, maar is het ook echt wat? Wie heeft ervaring? Groetjes, MArleen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mirreke

mirreke

26-04-2010 om 11:16

Een sling!

Google maar op sling. Het is een dunnen katoenen doek met twee ringen aan één uiteinde waar je het andere uiteinde doorheen doet zodat de doek strak trekt en blijft zitten. Heerlijk, een sling. Je hebt ze trouwens ook met gevoerde randen.
Je kunt hem erg lang gebruiken want je kindje kan er ook in zittende houding in vervoerd worden als het al wat groter is.
Werkelijk super handig, niet warm, ook niet voor de baby. Hij valt schuin van de ene schouder naar de andere heup. Ik heb vroeger meerdere draagdoeken gehad, ook die ene die je zo uitgebreid om je heen moet knopen, maar de sling was het helemaal voor mij. Ook handig met borstvoeding trouwens. En erg snel in het gebruik, gemakkelijk te verstellen indien nodig. (goh, ik word helemaal enthousiast nu ik eraan terugdenk.) Ik had een lovely baby sling:
http://naturalbeginnings.nl/Scripts/prodView.asp?idProduct=48 (kijk ook even bij de reviews, link helemaal onderaan de pagina). Je hebt ook de ring sling maar die is dubbel zo duur...

Limi

Limi

26-04-2010 om 14:17

Ik heb een minimonkey

Ik vind hem handig bij
- korte stukken lopen
- snel kind erin en eruit

Mijn zoontje is 7 maanden en ik ben zaterdag met hem met de trein geweest. Hij zat in de minimonkey (rechtop) en in de trein kon ik hem er zo uithalen.

Toen hij er nog in moest liggen heb ik het vnl gebruikt om naar de brievenbus te lopen. Hij was vrij lang en hij paste er nooit zo in als op het plaatje.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.