Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Esther

Esther

29-03-2010 om 20:10

Wat geven bij kampioenschap?

Onze dochter gaat kampioen worden met haar volleybalteam.
Nu krijgen ze een feestje met receptie.
Maar wat geef je dan?
Je neemt dan neem ik aan, iets mee voor alle meiden en de coach.
Ik heb zoiets nog nooit bij de hand gehad. Heeft iemand tips?
Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Henriette123

Henriette123

29-03-2010 om 20:20

Nog nooit meegemaakt

Hier 4 kinderen die op voetbal zitten of hebben gezeten.
Nog nooit hebben wij ze wat gegeven bij een kampioenschap, en eerlijk gezegd heb ik dat ook nog nooit van andere ouders gezien of gehoord.
Wel hebben ze een enkele keer een bekertje of medaille van de leider gehad. Hierop stond dan met welk team ze wanneer kampioen geworden waren. Die bekertjes waren dan door de ouders zelf betaald. Ook hebben ze wel eens van de club een kampioensfoto gehad; gewoon een teamfoto met de bleomen erbij.

Puck

Puck

30-03-2010 om 10:13

Nooit iets gekregen of gegeven

Allereerst: gefeliciteerd met je dochter
Ik ben zelf diverse keren kampioen geworden met mijn volleybalteam en behalve een bos bloemen en een herinneringsmedaille namens de vereniging hebben we nooit iets anders gekregen. Van familie van speelsters hebben we nog nooit wat gekregen en het zou ook niet in me opkomen om dat te verwachten. We maakten er altijd wel een feestje in klein comité van tijdens een gezamelijke training ofzo.
Puckzoon is ook diverse keren kampioen geworden met de voetbal en dat wordt gelijk na de kampioenswedstrijd gevierd met kinderchampagne, patat en een rondgang in een kieper door het dorp. Van dat laatste ben ik geen voorstander maar oke, ze gebruiken al een kieper in plaats van een platte wagen en mijn kind wil ik dat toch niet ontzeggen. Vanuit de vereniging krijgen ze dan ook iets van een bekertje, medaille of vaantje. Ook nooit meegemaakt dat ouders iets voor alle teamleden meenemen.

Ons kampioenschap

vorig jaar bij tennis kampioen geworden.

We hadden plastic champgane glazen en een fles kinderchampagne gekocht en een nep-medaille.
Na afloop medaille om, fles ontkurkt, toasten en maar fotograferen, ze vonden het allemaal super. Ook even naar de krant sturen( of de krant online)

Jean

Puck

Puck

30-03-2010 om 20:55

Pelle

Leuke vraag dan voor jou voor de OOQ3: wat is een kieper. Een kieper is zo'n ding achter een trekker waar ze aardappels of graan ofzo in vervoeren en waar een gemiddeld e-tje net met zijn hoofd boven uit komt. Meestal oranje, geel of rood van kleur.
http://www.agricentermiddelkoop.nl/Modules/DivImg/BH1800%204.jpg

Puck

Puck

31-03-2010 om 09:24

Ja pelle

Ik ben het ook met je eens (wat verrassend) maar zeg dat eens tegen een kind dat net kampioen is geworden en waarvan alle andere kinderen wel mogen. Dat vond ik nou toch wel erg sneu om mijn kampioentje dat te verbieden.

Marjoleine64

Marjoleine64

31-03-2010 om 23:27

Kampioens-shirtjes!

Toen onze jongste met zijn F1-team kampioen werd heeft één van de moeders voor alle kids een katoenen shirtje met opdruk laten maken 'F1 kampioen' voorop en de naam van het kind achterop. Veel van de jongens hebben dat shirt nog lang gebruikt voor trainingen en schoolgym. Daarnaast zorgt de club altijd voor bloemen en een feestje in de kantine, met friet en kinderchampagne. De gemeente zorgt tenslotte nog voor een feest voor alle kampioensteams van alle verenigingen en alle sporten, vlak voor de zomervakantie in het zwembad, met een aandenken.
Marjoleine

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.