Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

evelien1

evelien1

13-05-2009 om 15:59

Wat dragen de kinderen in huis aan de voeten

In de winter dragen de kinderen hier pantoffels aan de voeten, maar voor de lente/zomer weet ik niet goed wat handig is.
Wie wil me vertellen hoe ze dit oplossen.
Het lijkt me niets dat ze heel de dag op hun schoenen lopen, zeker onze oudste die zweetvoeten heeft moet iets anders aan als hij thuiskomt.

Evelien

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ayla

ayla

13-05-2009 om 16:04

Niets

in de zomer lopen de kinderen hier eigenlijk op blote voeten. De oudste doet hoogstens haar crocs aan maar de meeste lopen hier op blote voeten

joer

joer

13-05-2009 om 16:11

Sokken

Jongens doen schoenen uit als ze binnen komen.

Lopen zowel in de zomer als de winter binnen op sokken.

Sandalen (en dus blote voeten) worden hier niet meer gedragen.

Groeten JOER.

Bastet

Bastet

13-05-2009 om 16:25

Blote voeten

Blote voeten in de zomer,sloffen of sokken in de winter,wij hebben een behoorlijk koude vloer helaas.
Bastet

Bibi

Bibi

13-05-2009 om 16:40

En hier

Zomers meestal slippers(teen- of badslippers), crocs en soms sokken. In de winter pantoffels of dikke sokken evt. in combinatie met crocs.

Maylise

Maylise

13-05-2009 om 18:10

Sokken

Hier dragen ze 's zomers en 's winters meestal sokken in huis. Soms pantoffels, blote voeten, slippers of andere binnen schoenen. Schoenen die ook buiten komen mogen van mij niet in huis gedragen worden.

Maylise

Niets

dochter heeft vanaf een maand of 3 altijd haar sokken uitgetrokken. En we lopen hier niet op schoenen door het huis. Dus mandavriend loopt op pantoffels of sokken, ik loop op sokken of blote voeten, dochter altijd op blote voeten. Crocs en slippers staan bij de 2 deuren, ik wil dit nog meer doorvoeren en het doen zoals ze in zo azie doen, matje bij de deuren en daar komen alle schoenen en huisslippers te staan.

Hier

ik loop eigenlijk altijd op blote voeten, heb wel een paar crocs staan voor als ik de tuin in moet of 's winters de badkamer (zoooo koud!!).
De kinderen lopen op hun sokken of op blote voeten, sloffen hebben ze niet eens, trekken ze toch niet aan.

Kaaskopje

Kaaskopje

14-05-2009 om 00:16

Wisselt

Vroeger liepen de kinderen graag op blote voeten of sokken door het huis. Nu ze ouder zijn houden ze ook vaak hun schoenen aan zodat hun sokken schoon blijven. Bij mij hangt het er vanaf of ik nog weg moet. Als ik nog weg moet hou ik mijn schoenen aan en zoniet dan trek ik lekker mijn sloffen aan. Manlief trekt het liefst zijn schoenen uit en loopt dan op sokken of blote voeten.

Nely

Nely

14-05-2009 om 07:24

Liefst blote voeten

de sokken gaan hier altijd redelijk snel uit. Buiten loopt onze zoon dan nog wel op crocs maar soms ook op blote voeten (achtertuin).

Niets

Hooguit sokken. Schoenen moeten ij de deur uit, ik wil geen straatvuil in huis.

Jolijt

Jolijt

14-05-2009 om 15:39

Zodra het een beetje weer wordt...

gaat de hele familie hier over op blote voeten. Hooguit blijven op een koudere dag de crocs aan. In het najaar worden we steeds overvallen door het eerste "sokkenweer".

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.