Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MariaB

MariaB

09-09-2011 om 17:45

Wat doen jullie met stinkende laarzen?

Hier een paar laarsjes, wel leer, maar ze stinken. Vieze zweetlucht, hoe kan ik dat eruit krijgen?

bvd MariaB

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

09-09-2011 om 18:42

daar had ik pas een draadje over.
1. ze kunnen in de wasmachine, natuurlijk niet belachelijk heet
2. er bestaat een voetendeodorant, nou ben ik alleen even de naam kwijt. Spuit je in de laarzen.
3. in een sopje van beetje wasmiddel en heel klein beetje chloor, even laten staan en uitspoelen. Dit had mijn ega gedaan en was ook effectief.
Vooral in de zomer met blote voeten in de regenlaarzen, dat gaat enorm stinken!

Rafelkap

Rafelkap

09-09-2011 om 18:44

Ja 2

De voetendeodorant is van gehwol.

amk

amk

09-09-2011 om 21:47

Niet in de wasmachine

het zijn leren laarzen, dan houd je de schoendeodorant over.

Rafelkap

Rafelkap

10-09-2011 om 13:58

Amk

ach ja Denk ik eens een keer goede tips te hebben, lees ik in m'n enthousiasme iets te snel over het woord leer heen. Hopelijk heeft MariaB haar leren laarzen niet in de wasmachine gedaan? weet niet of ik hier tegen verzekerd ben

Bibi72

Bibi72

10-09-2011 om 15:15

Laten overnachten in de vriezer

Een nacht in een plastic zak in de vriezer stoppen schijnt ook te helpen.

MariaB

MariaB

11-09-2011 om 01:11

Nog niet gewassen

Jammer, anders had ik Rafelkap aansprakelijk kunnen stellen en er wellicht een paar nieuwe uitgesleept... Nou eerst maar eens in de vriezer dan (maar dan haal ik de rest er wel uit, ik wil geen ijsblokjes die naar die laarzen stinken) en vervolgens aan de gehwol deo. bedankt MB

Soda

Ik kreeg hier eens de tip voor stinkende sportschoenen. Misschien helpt het ook wel bij leren laarzen, dus ik geef hem gewoon even door: doe een schep soda in een pantykousje of zo en dan het geheel in de schoen. De soda neemt als het goed is de luchtjes op.
Bij de sportschoenen werkt het prima!
n@nny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.