Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mijk

mijk

03-10-2010 om 11:19

Wat doe ik aan stinkschoenen?

ZOonlief heeft sinds de vakantie nieuwe schoenen Hoge ecco's en die stinken zo enorm. Het vervelende is dat we zoons zweet voetenprobleem een heel end onder controle hebben (met dank aan de zinkzalftip vaq\n ool) maar de schoenen zijn vna de week een keer nat geworden en meuren nu de tent uit. Als ik het er niet uit krijg moeten ze weg en dat vind ik toch ook wel heel zonde (en prijzig) iemand de gouden tip?

Mijk

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

03-10-2010 om 12:20

Lastig

Als ze nog vochtig zijn,krantenproppen erin stoppen,die absorberen het vocht.En er bestaan wel schoendeo's,die helpen redelijk.
Bastet

Guinevere

Guinevere

03-10-2010 om 22:21

Spray

Anti-stinkspray erin spuiten. Heel vaak herhalen totdat de stank weg is. En daarna van die leren inlegzooltjes erin leggen, of geurvreters. Dat scheelt echt.

Baking soda (zuiveringszout)

Een paar jaar geleden keek ik tussen de middag vaak BBC 1. Daar was ook altijd zo'n programma met een zeer montere schoonmaakdame met heel veel elbow grease die bij mensen die helemaal verslonst waren in huis de boel schoonmaakte (Stephanie heette ze, naam van het programma ben ik kwijt). Ze deed graag alles met schoonmaakazijn, weet ik ook nog . Ik herinner me de tip om riekende schoenen vol te strooien met baking soda en een nacht te laten staan. De geur zou dan verdwenen zijn.

Chris

koentje

koentje

04-10-2010 om 10:32

Deze

schol; schoenenspray en deo-voetenspray!
Stuk simpeler dan sommige middeltjes

Vraag het de schoenmaker!

Die heeft vast goede tips. Ik ebn ook van de milieuvriendelijke oplossingen, maar ik ben bang dat soda het leer aantast.

Bastet

Bastet

11-10-2010 om 09:46

Ik denk

Ik denk dat de schoenmaker vooral aan komt draven met dure sprays....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.