Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kaat

Kaat

14-07-2010 om 16:32

Wat aan doen op een bruine rok?

hoi

wat voor kleuren kan je eigenlijk dragen op een bruine rok ??
zwart en wit dat begrijp ik

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Donkerbruin?

dan heldere kleuren als geel, oranje, limegroen, lichtblauw, zoiets?

bij lichtbruin vind ik het moeilijker, dan zit je sneller in vergelijkbare tinten, denk ik. bijvoorbeeld de camouflagekleuren...

Jons

Maxime.M

Maxime.M

14-07-2010 om 18:04

Lichtblauw

ik zie bruin in de mode vaak gecombineerd met lichtblauw. Vind ik zelf erg mooi staan. Ook oranje of pastelroze of mintgroen kan mooi zijn. (ligt ook wel een beetje aan de tint bruin natuurlijk)

Maxime

Heirthe

Heirthe

14-07-2010 om 18:41

Ja blauw

dat vind ik ook een mooie combi.

Roosje

Roosje

14-07-2010 om 19:19

Zwart niet hoor

Absoluut geen zwart op bruin. Wit vind ik eigenlijk ook niet zo mooi. Aqua, fuchsia, turquoise, petrol e.d. wel.

Julia64

Julia64

14-07-2010 om 20:09

Nee geen zwart!

Wat Roosje al zegt; zwart en bruin is meestal echt lelijk.
Donkerblauw daarentegen kan wel. Maar het hangt idd van de bruintint af.

Tihama

Tihama

15-07-2010 om 10:02

Precies wat beemer zegt dus

Je moet eerst kijken naar welke kleur goed bij je gezicht past. En dan pas naar de rok.

Mij staat zowel lichtroze als fuchsia goed en dat staat prima bij donkerbruin.
Daarentegen springen bij oranje bij mij de wallen naar voren. Hoewel oranje ook prima staat op donkerbruin, zou ik dat dus nooit doen.

Ik begreep trouwens dat de opmerking zwart en wit, bedoeld was als voorbeeld van een combinatie die goed kan. Niet dat je overwoog om zwart op bruin te gaan dragen. Toch?

Oja, een leuke kleurentest heb ik toevallig vorige week meegemaakt. Ik fietste met mijn zonnebril op achter iemand aan. Die persoon had een bruin shirt op een zwarte broek aan. Toen deed ik mijn zonnebril af en toen zag ik alleen een zwart shirt en een zwarte broek. Blijkbaar werd de tint in het shirt die het zwart maakte, weggefilterd door mijn zonnebril, zodat de ondertoon alleen zichtbaar bleef. Aparte gewaarwording.

Tihama

ishtar

ishtar

15-07-2010 om 12:23

Tihama(ot)

zo had ik een shirt dat bij daglicht groen was en bij kunstlicht bruin werd. Ook iets om rekening mee te houden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.