Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pien69

Pien69

21-01-2010 om 18:04

Wasmachine problemen

Gisteren een nieuwe wasmachine gekregen. Direct aan het wassen geslagen. Vanmorgen bij de zesde was kwam het water ineens uit het zeepbakje. Het water loopt dus niet in de machine weg. Monteur kan pas dinsdag!! komen.
Wie heeft dit ook gehad en weet wat dit is? En hoe je dit eenvoudig kan verhelpen.

Groetjes, Pien

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Niet bij nieuwe machine!?

PS maar ik vind dat dit probleem NIET bij een nieuwe machine voor mag komen, dus ik zou willen dat de monteur eerder komt, anders zou je kunnen suggereren dat je zelf een monteur regelt en de kosten op de verkoper zult declareren?

Denk om je garantie

Ik zou toch even de monteur afwachten. Wanneer je zelf een monteur zoekt die eerder komt, verspeel je je garantie en je gemaakte kosten krijg je zeker niet terug.

Het is flink balen ja. Ik weet het, wasmachine is bij mij gelukkig net weer gemaakt.

Je zou denken dat de waterafvoer verstopt zit, dat het water niet weg kan. Heb je de slang al uit de afvoer gehaald om te kijken of daar misschien iets in zit dat de afvoer belemmerd? Het lijkt erop alsof er ergens iets verstopt zit.

Succes met de oplossing, ik hoop dat je snel weer kunt wassen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.