Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

21-02-2009 om 22:18

Wasmachine online bestellen en snel leveren

Wie weet welke online leverancier van wasmachines snel kan leveren? De Block, BCC?
Mijn wasmachine is net gesneuveld door een haarspeldje in de vlotter. Het was al een oud barrel dus dat was niet zo erg. Erger is dat ik net een hele volle trommel vol handdoeken met de hand heb moeten spoelen en wringen ;-( Het liefst heb ik maandag al een nieuwe in huis.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

21-02-2009 om 22:30

Wehkamp?

Hoi,

Ik heb onlangs een koelvriescombinatie bij Wehkamp besteld. Maar het ging niet in 2 dagen hoor, woensdag besteld en de maandag erop werdt ie geleverd. Misschien kan je er wel achteraan bellen en vragen of het met wat meer spoed kan?

Maxime

Bcc

Levert ook snel, binnen 24 uur geloof ik, als je wilt. Maar ik denk dat voor alles geldt: op werkdagen.

Ik hoop dat je snel een andere hebt!

Rembrand

Rembrand

21-02-2009 om 23:39

Miepkniep.

Ik heb mijn huidige wasmachine bij Miep Kniep besteld. Ik weet alleen niet meer hoe lang het duurde.
M.

Agnet

Agnet

22-02-2009 om 12:28

Gewoon bij expert in het dorp

Onze droger gaf donderdagavond echt definitief de geest. Ik koop van alles op het internet, maar voor witgoed ben ik toch wat huiverig. Vrijdagochtend ben ik naar Expert gegaan (we hadden op internet wel gekeken wat we wilden en hoe de prijzen lagen) en vrijdagmiddag had ik de nieuwe droger.

Vic

Vic

22-02-2009 om 13:32

Ga ik proberen

Wij hebben ook een Expert in het dorp. Ik hoop maar dat die morgen open is, want dan wil ik ook gelijk een nieuwe. Ik vind online kopen ook best lastig want er zijn van ieder merk (ik wil een Bosch of Miele) tig verschillende uitvoeringen maar het wordt me niet duidelijk wat nu precies het verschil is.

Vic

Vic

23-02-2009 om 11:02

Toch online

Ik heb toch maar bij De Block besteld, een Bosch WAE281E0NL 7KG. Kent iemand die? Woensdag wordt hij bezorgd. Hoef ik lekker vandaag niet te wassen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.