Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ayanna

Ayanna

12-09-2009 om 14:35

Wasmachine kapot?

Vanochtend wasmachine aangezet op 40 graden wasje. Hij heeft het programma gedraaid en nu maak ik net het deurtje open en.......PLENS!!! Liters water komen er uit. Volgens wasmachine-mannetje (die straks trouwens nog even komt) kan het te maken hebben met het filter. Filter krijgen man en ik trouwens met geen mogelijkheid los. Nu hebben wij het over een oude wasmachine. Een héle oude wasmachine. Het is een Erres en als ik me niet vergis ruim 25 jaar oud.... Ik bereid me dus voor op het ergste. Echter, wij hebben momenteel niet meer dan ca. 250 tot 300 euro te besteden voor een nieuwe. Wie kan ons een tip geven op dit gebied. Welk merk is goed voor weinig geld. Ik heb zelf al naar Indesit machines zitten kijken. Maar wie van jullie heeft daar, of met een ander merk, ervaring mee? Ik zoek een wasmachine zonder al teveel toeters en bellen. Zo min mogelijk knoppen aub. Alvast bedankt voor jullie tijd.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Marktplaats

kijk eens op marktplaats of bij de kringloop voor een tweedehandsje.

Maxime.M

Maxime.M

12-09-2009 om 15:44

Wehkamp

Hoi,

Kijk eens bij wehkamp, ik heb net even gekeken en er zijn daar 7 wasmachines tussen de 250 en 300 euro. Ik heb er onlangs een koelkast en een maand later een droger besteld. Ze leveren heel snel en je hoeft de rekening pas over een maand te betalen (misschien scheelt dat) ik zou niet aan afbetaling gaan doen, dan betaal je altijd meer.

Hier alvast een link: http://www.wehkamp.nl/huishoudapparatuur/wasmachine/wasmachine/C06_U0E_U01/?SM=5&PR=14

Maxime

Ayanna

Ayanna

12-09-2009 om 15:46

It's alive!

Lang leve mijn 'mannetje'. Heeft hem toch weer aan de praat gekregen. Maar wordt voor ons nu wel echt tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe.
Het nadeel van Marktplaats e.d. is dat wij geen 'handige Harry's' in de familie hebben. Wasmachine moet echt voor ons geplaatst en aangesloten worden. En tsja, daar betaal je dus voor...
Maar ik sta nog steeds open voor tips en suggesties.

Ayanna

Ayanna

12-09-2009 om 16:14

Hé Maxime, dat is ook een idee. Zie net voor 329,00 euro een Zanussi staan. Ook niet verkeerd. Als deze het nog een maandje of twee (!) volhoudt....
Maar, ik zit de beschrijvingen van verschillende machines te lezen en....eeehhh.....kan iemand mij uitleggen wat 'fuzzy intelligentie' betekent???

Yta Chalne

Yta Chalne

12-09-2009 om 16:21

Aangesloten?

Voor het aansluiten van de wasmachine hoef je echt niet handig te zijn. Dat kun je echt. Vooral omdat je nu ook een wasmachine hebt, zo werkt het bij de nieuwe ook.

Minet

Minet

12-09-2009 om 17:29

Witgoed prijsbokser of iets dergelijks

Ik weet dat in Zwolle een winkel zit van wehkamp, waar alles wordt verkocht dat uit de collectie gaat of beschadigd is. Hier hebben wij in het verleden regelmatig witgoed gekocht met bv. een deukje aan de zijkant. Erg leuke prijzen!

Nasha 1st

Nasha 1st

12-09-2009 om 18:48

Wasmachine

hoeft inderdaad niet duur te zijn en de meeste leveranciers sluiten hem gewoon voor je aan en nemen de oude mee! Goede ervaringen met It's hier, daar kun je ook online bestellen.

Aansluiten

De kosten zitten em vooral in de spierballen die dat machientje naar de zolderverdieping moeten sjouwen, want aansluiten stelt echt NIETS voor, waterslang aandraaien, de afvoerslang in de afvoer, stekker erin (en vergeet dan niet de ´verhuisbeveiliging´ die soms in machines zit te verwijderen!!)

Thats all!

Kaaskopje

Kaaskopje

12-09-2009 om 22:53

Tip van sus-anne

De kringloop is ook een tip die ik graag geef. Wij hebben al 2 wasmachines bij de kringloop vandaan gehaald. De laatste heeft ons 125 euro gekost en gaat nu al weer meerdere jaren mee. Die van daarvoor heeft het ook meerdere jaren gedaan. Als je krap zit is het de moeite om eens rond te kijken bij de kringloop. In een kringloopwinkel wordt alles nagekeken, wij kregen ook een maand garantie zodat we bij eventuele gebreken terug konden komen.

Jakiro

Jakiro

12-09-2009 om 23:27

Witgoed

Wij kopen ons witgoed (sinds kort) bij witgoedonline.
Goede service (wel iets extra voor betalen) en een hele goede prijs.
Kijk maar eens bij www.witgoedonline.nl
Jakiro

Zanussi 400 euro

de vorige van zanussi heeft 8 jaar lang elke dag een was gedraaid, deze bevalt tot nu toe ook uitstekend gekocht bij bcc. En handig dat ze oude meenemen en de nieuwe op de plek zetten.

Ayanna

Ayanna

16-09-2009 om 23:21

Hij is niet meer...

Vandaag definitief afscheid moeten nemen van mijn oude Erres....snik. Nadat hij gisteren weer geweigerd had te pompen (toch weer aan de praat gekregen) weigerde hij vandaag om te centrifugeren. Het kan aan de pomp liggen, het kan aan de klok liggen, het kan ook aan beide liggen. Maar niet meer lonend om te repareren dus.
Vrijdag komt er een nieuwe Zanussi! Was trouwens ook een tip van mijn wasmachine-reparateur, is één van de betere in de goedkopere klasse. Hij wordt gebracht en geinstalleerd en de oude nemen ze mee. We hoeven zelf niet eens de droger van de oude machine af te halen, alles wordt voor ons gedaan. Jaja, óók het terugplaatsen van de droger... Totaalprijs € 385,00. Vanaf vrijdag mag ik dus gaan 'spelen' met mijn nieuwe machientje! Spannend!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.