Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

EZW67

EZW67

06-02-2009 om 20:15

Wasmachine (asko) kapot, wat nu?

Vandaag begaf onze wasmachine het. De wasmachine is onderdeel van een was-droog-combinatie van Asko, een wat onbekender merk dat vaak door professionals wordt gebruikt, zeg maar net zoiets als Miele. Was geen goedkope dus, maar goed, het ding is nu zo'n 16 jaar oud dus dan krijg je dat.
Repareren zal niet veel zin meer hebben, waarschijnlijk moeten we aan een nieuwe. Ik wil er eigenlijk een die weer onder de (nog funktionerende) droger past. Dan zit is waarschijnlijk aan hetzelfde merk vast? Asko, of misschien Miele?
Ik heb vast even zitten surfen (morgen moeten we gaan winkelen..) en een Miele, of een Asko, kost pak 'm beet 2 x zo veel als enig ander merk... weegt dat er echt tegenop?
Daarnaast wil ik graag dat de winkel 'm aansluit, onder de bestaande droger. Een winkel als Mediamarkt doet dat (volgens de info op de website) niet... wie wel??
Help, wat een ramp geen wasmachine meer met een opgroeiend gezin... we moeten echt gauw een nieuwe! Wie helpt ons uit de twijfel?

groeten Emmy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

06-02-2009 om 20:45

Bcc

Qua winkel waar je kunt kijken is BCC een goede. Qua prijs en service (aansluiten enzo) zijn wij erg tevreden.

Een droger en wasmachine op elkaar zetten heeft niks met het merk te maken. Hooguit heb je een opzetstuk ertussen nodig (te koop bij de bouwmarkt) als het net niet zou passen.

Wij hebben nu al bijna 2 jaar een Hoover. Onbekend in Nederland maar een topmerk in Amerika. Ben er echt super tevreden over. Vooral de prijs is erg prettig en de kwaliteit super. Ook erg fijn dat het een stille en zuinige machine is.

Succes met zoeken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.