Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

oregano

oregano

20-06-2012 om 19:43

Wasmachine 14 jaar oud, was stinkt en alles geprobeerd.

Onze wasmachine (siemens) is nu 14 jaar oud en de laatste tijd komt de was niet fris uit de machine. ik heb de wasmachine al laten draaien op 90 gr met azijn, soda, vaatwasreiniger (van die kleine smalle zakjes) en nu probeer ik nog een keer met bleekwater en kokend water door het zeepbakje. kan het zijn dat een was machine op een gegeven moment 'af' is en niet meer goed kan wassen? Dan moeten we een nieuwe kopen, maar dat vind ik toch wel weer wat zonde omdat hij het nog wel doet, maar toch, hij doet het misschien niet goed. Iemand dit ook gehad na allerlei probeersels?
Groeten oregano

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Manchet al schoongemaakt?

uit andere draadjes herinner ik me dat er ook nogal eens narigheid in het rubber manchet gaat zitten. Heb je die al schoongemaakt?

Groeten,

Temet (nog nooit 14 jaar met een wasmachine gedaan)

Puck

Puck

20-06-2012 om 22:18

Yep temet

En dan niet alleen in het manchet zelf, maar ook eronder, waar hij tegen de trommel aanzit zeg maar. Zeepbakje is trouwens ook berucht als stankbron.

Vic

Vic

20-06-2012 om 22:38

Manchet

Bedoel je daar het rubberenrandje mee, dat naast de trommel zit? Dat moet je toch sowieso na iedere wasbeurt droogmaken? Doe ik niet hoor, maar als ik er dan eens aan denk is het vaak al zwart ;-(

Fleur Mas

Fleur Mas

21-06-2012 om 12:23

Vetluis

Door een teveel aan waspoeder komt er een zeepbacterie in de machine en slangen ed,de was gaat stinken, googel hemmaar eens

Met soda wassen op 90 graden?

verder zou ik het ook niet weten

oregano

oregano

24-06-2012 om 13:28

Bedankt!

Nog paar keer op 90 gr gewassen, met soda, even afwachten nu. En overgestapt op waspoeder ipv vloeibaar.
Groeten oregano

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.