Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kaaskopje

Kaaskopje

30-05-2010 om 20:06

Wasbal

Bij Blokker zijn momenteel wasballen met keramische balletjes en roestvrijstalen magneetjes erin. Ik heb er al vaker over gelezen, ook hier op OO. Ik zou graag willen weten wat de ervaringen zijn van mensen die er al een poosje gebruik van maken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Margriet*

Margriet*

30-05-2010 om 22:22

Uit een test

bleek dat de was niet fris rook en met name vlekken er slecht uitgaan (denk aan chocoladevlekken etc). Volgens mij had ik het bij de Consumentenbond gelezen maar daar moet je lid voor zijn om de testen te lezen.

Kaaskopje

Kaaskopje

31-05-2010 om 12:32

Heeft niemand die bal in huis?

Ik hoop uiteraard op ervaringsverhalen

Kaaskopje

Kaaskopje

31-05-2010 om 14:17

Pluk

Dank je wel voor de linken. Ik had gezocht, maar kon niet vinden dat mensen ze ook daadwerkelijk gebruikten en er dus iets over konden zeggen.

Kaaskopje (ot)

Kijk even naar je draadje in werk, recht en geld.
Daar staat een reactie van mij, ik hoop dat je er wat aan hebt. Misschien was je het draadje alweer vergeten, vandaar dit berichtje hier.

Groet,
Ólijvje

Mary-Jane

Mary-Jane

31-05-2010 om 22:30

Ik heb er één

een echte originele knalgroene eco wasbal. Aangeschaft door man naar aanleiding van een artikel in Volkskrant banen meen ik. Ik gebruik hem nu een half jaar ongeveer, met wel een klein schepje poeder, 15mg geloof ik, schepje zat erbij. Was wordt schoon, ook voetbalkleren met modder. Voor de gein ook eens zonder bal voetbalkleren met modder gewassen met 15 mg poeder. En voorwaar, ook schoon Ach het ding ziet er leuk uit zo bovenop de wasmasjien.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.