Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Faith

Faith

06-08-2010 om 22:42

Was-droog combi is dat wat?

IK moet straks een nieuwe of tweede hands wasmachine kopen en kwam bij het zoeken de was-droog combi tegen. Wie heeft hier ervaring mee??? Dank! Faith

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gehad

Ik heb er een gehad van Whirlpool. Na een jaar of 7 heeft-ie de geest gegeven. Volgens de monteur kwam dat doordat de onderdelen van een combi dubbel zo hard slijten. Dit doordat 1 apparaat het werk van 2 apparaten doet.
Ikzelf vond het nadeel dat je 5 kg kon wassen, en maar 2,5 drogen. En dan kwam de was er na 2 uur nog vochtig uit.
Maar misschien dat de nieuwere modellen beter/anders zijn?

Carmen

Carmen

06-08-2010 om 23:34

Niet geweldig

Ik kan me recensies uit de consumentengids herinneren. Die liepen niet over van enthousiasme. Een losse wasmachine en een losse droger werken beter. Maar als je ruimtegebrek hebt kan het een oplossing zijn natuurlijk.

Carmen.

Ruimtegebrek

ik zou er niet aan beginnen, vooral vanwege dat extra slijten, en omdat je langer bezig bent met de was (eerst wassen dan drogen ipv wassen en apart in de droger en de volgende was weer aan)

Ik heb mijn wasmachine en droger op elkaar staan, gaat prima

Zeker!

Ben nu bezig met de tweede. Hiervoor had ik een AEG. Heeft het ruim 10 jaar gedaan. Top ding! Als je de trommel wat minder vol doet kun je daarna gewoon gelijk door met drogen. Nu heb ik een Indesit. Die was iets goedkoper in aanschaf en ook daar ben ik tevreden over. Alles komt hartstikke droog uit de machine en hij wast super.

Wij zijn met zn 3en dus dat is prima te doen aangezien je je wel moet realiseren dat je niet lekker achter elkaar door kunt wassen als je ook de droogfunctie wil gebruiken. Ik droog trouwens lang niet alles. Zwarte was, overhemden etc gaan aan de lijn.

'tis anders

Mijn schoonzusje komt uit engeland en daar hebben ze veel zulke combi-machines. Toen ze zwanger was van haar jongste moest ze verplicht bedrust houden en heb ik ze een tijdje geholpen in de huishouding (niet alleen ik,er waren meer hulptroepen). M.n. de was was mijn pakkie an. En dus in zo'n combi ding.Het is gewoon ánders. Er kan niet zoveel in als in een gewone....en op de een of andere manier als je 'm te vol stopt, kreukt ie gigantisch ook als je alleen wast. Doe je kleine wasjes dan is het wel handig,je kan zo doordrogen. Grotere wassen moet je eerst halveren anders duurt het drogen nog langer dan op de lijn bij wijze van spreke. Het is dus gewoon ánders dan 2 lossen.
groeten albana

Dendy Pearson

Dendy Pearson

08-08-2010 om 21:07

Vroeger

hadden wij er eentje, maar die kon niet zoveel drogen als wassen. Dus moesten we of halverwege de helft van de was eruit halen of kleine wasjes draaien. Helemaal niet handig.

grt Yasmijn

Faith

Faith

12-08-2010 om 00:09

Minder handig dus

Jullie reacties, waarvoor dank!, geven niet echt een positieve uitslag!! IK zal de consumententesten nog even nakijken en daarna toch maar een wasmachine en eventueel droger proberen te scoren.. Faith

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.