Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nikki

Nikki

12-02-2009 om 14:09

Wanneer nieuwe schoenen kopen?

Mijn dochter heeft erg brede voeten, waardoor ze helaas maar weinig schoenen past. Nu zag ik dat het merk Twins meerdere breedtematen heeft en ik vind ze er ook leuk uitzien. Vaak vinden we alleen vrij lompe schoenen die haar passen, wat weer niet zo leuk staat onder een jurkje.
Maar nu even mijn "dilemma". Wanneer ga ik met haar zomerschoenen kopen? Ik vind het nu nog zo vroeg, maar als ik te lang wacht, zijn ze misschien uitverkocht. Of zou dat niet zo'n vaart lopen? En als ik ze nu koop en haar voeten groeien, dan zijn ze dus straks te klein.
Wanneer kopen jullie voor de kinderen zomerschoenen?

Groetjes,
Nikki

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ayla

ayla

12-02-2009 om 14:54

Even wachten nog

Ik zou nog 2 tot 3 weken wachten, bij mijn vaste schoenenwinkel zeiden ze dat de meeste modellen vlak na carnaval binnenkomen. Ik ga meestal ergens eind feb begin mrt. Dan heb je nog wel keuze genoeg

Te groot kopen

Hier juist heel smalle voeten. Ik koop schoenen lang vooruit als ik goede zie. Gewoon een maat te groot, kan er altijd nog een zooltje inlegggen. Ik heb ook al laarzen twee maten te groot gekocht in de uitverkoop. Schitterende smalle merklaarsjes voor 25 euro. Als het misgaat zet ik ze wel op MP, maar het gaat eigenlijk altijd goed. Misschien zijn er ook kinderen waar de groei grilliger is?
Groeten,
Jonne

Eind februari

hoi
mijn dochter heeft hele brede voorvoeten icm smalle enkeltjes en dunne kuiten. probeer daar maar eens mooie, goede schoenen voor te vinden! ik heb een hele goede schoenenwinkel gevonden, waar ze degelijk advies geven en de goede kinderschoenenmerken hebben. Daar adviseren ze me om eind februari, begin maart te komen. op dat moment zijn alle schoenen voor de zomer binnen, en zijn alle maten en breedtematen beschikbaar.

ja het is een risico dat de voetjes gaan groeien maar als ik wacht tot bv mei dan kan ik heel moeilijk goed passende schoenen voor haar vinden.

Gruffalo

Inge M

Inge M

12-02-2009 om 21:48

Marktplaats

Als je eenmaal weet welke breedtemaat je nodig hebt van de bunnies (twins) dan kun je heel aardig slagen via marktplaats. Er zijn altijd mensen die zo vroeg de schoenen gekocht hebben, dat ze nauwelijks gedragen zijn tegen de tijd dat ze niet meer passen.

Merla

Merla

12-02-2009 om 22:42

Een goede kinderschoenenzaak

Ja, eind februari begin maart, dan ga ik ook altijd om nieuwe schoenen met de kinderen (onderhand nog maar eentje trouwens, maar wel allemaal met hetzelfde euvel als die van jou: brede voeten). Dan zijn idd (zo goed als) alle schoenen binnen en is er keuze genoeg.
Ik ging en ga altijd naar dezelfde zaak. En ik koop ze (meestal ook Twins of Bunnies) ook wat op de groei maar mag ze altijd komen omruilen als het onverhoopt toch niet (meer) de juiste maat is als ze gedragen gaan worden. Bon goed bewaren en de schoenen natuurlijk nog niet gaan dragen. Vraag er anders eens naar, wie weet bestaat die mogelijkheid bij jullie ook

Nikki

Nikki

13-02-2009 om 12:16

Bedankt

voor jullie reacties en tips. Dan wacht ik ook nog even tot eind febr./begin maart.
Merla, wat netjes van de schoenenzaal waar jij heen gaat dat je nog zoland de mogelijkheid hebt tot ruilen. Ik zal eens vragen of dit hier ook mag.
En die tip van marktplaats vind ik ook een goed idee.

Mijn dochter heeft overigens maat 31 en de laatste tijd zijn haar voeten eigenlijk nauwelijks/niet gegroeid.

Groeten,
Nikki

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.