Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Agnet

Agnet

13-07-2009 om 08:27

Wanneer bepaal je wat je aandoet?

Ik sta 's ochtends nog wel eens zuchtend voor de kast te bedenken wat ik nou weer aan moet doen. Heeft iedereen dat nou of rukken jullie gewoon het eerste het beste kledingstuk uit de kast? Bedenken jullie 's ochtends wat je aandoet of de avond ervoor al?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

13-07-2009 om 09:11

De avond ervoor

Want 's morgens vaar ik het liefst op routine omdat mijn hoofd dan nog niet werkt. Maar het zuchten blijft.

Mamvantwee

Mamvantwee

13-07-2009 om 09:32

's avonds, maar...

....'s ochtends heb ik opeens andere ideeën en sta ik alsnog voor de kast. Soms verkleed ik me wel drie keer. Ik word wel eens moe van mezelf op dat soort dagen!

Vaak ook trek ik gewoon aan wat er nog hangt van de vorige dag, als het niet vuil is geworden.

Tirza G.

Tirza G.

13-07-2009 om 13:55

Nooit

Volgens mensen die mij zien in het dagelijks leven denk ik nooit na over wat ik aandoe.
Ikzelf denk daar anders over. Het is allemaal onderdeel van een groter plan.

Tirza

Agnet

Agnet

13-07-2009 om 14:22

Tirza

Vertel, vertel, wat is het grotere plan? Ben enorm nieuwsgierig (verveel me dood, zit op mijn werk en er is niets te doen, heb alles zelfs al opgeruimd).

Vic

Vic

13-07-2009 om 15:06

Vooruitziende blik

Ik bedenk 's avonds wat ik de dag daarna aantrek. Voor de kinderen leg ik het ook van tevoren al klaar. Mijn probleem is dat ik regelmatig de plank missla voor wat betreft het weer. Zo kwam ik vorige week dinsdag zonder jas aan op mijn werk en kon geen lunchwandeling maken omdat het verschrikkelijk koud was ineens. De kinderen komen ook nog wel eens met lange mouwen aan op school, als het ineens een warme dag wordt. Eigenlijk gaan we altijd net een dag te lang door met de kledingsoort van de voorafgaande dagen. Moet je dan elke dag de voorspellingen volgen?

tonny

tonny

13-07-2009 om 16:03

Tijdens het ontwaken

tussen droom en daad lig ik te verzinnen wat ik aandoe

tonny

margje van dijk

margje van dijk

13-07-2009 om 20:10

Tonny!

Tussen droom en daad?
Elke ochtend? Wauw.
Goh, zou ik denken, en heeft dat dan ook nog invloed als er geen daad aan te pas komt en kan iedereen het aan je kledingkeuze zien als je die dag gewoon zonder eerst te vrijen je bed uit gestapt bent?
Margje

tonny

tonny

13-07-2009 om 20:31

Hahaha

droom en daad - mijn letterlijke dromen en het letterlijke aantrekken van mijn kleding (de daad).

Waarom is 'de daad' per definitie seks?

Al een goede daad gedaan vandaag?

hahaha

Tonny

Biene M.

Biene M.

13-07-2009 om 20:36

Tonny

Dat was een goeie! )

Biene M.

Biene M.

13-07-2009 om 20:38

En on topic

Tijdens het ontbijt kijk ik op de site van het knmi, daarna ga ik douchen en onder de douche bedenk ik wat ik aantrek. Alleen als ik iets bijzonder heb, bedenk ik vaak de avond ervoor al wat ik aantrek.

De daad

Als ik tussen droom en daad hoor denk ik niet aan seks maar aan volgende gedichtregel van Elschot:

maar doodslaan deed hij niet, want tussen droom en daad staan wetten in de weg en practische bezwaren...

Wist niet dat je zo moordlustig was 's ochtends Tonny Ochtendhumeur?

ANyway, on topic: ik verzin 's ochtends wat ik aandoe. En meestal sta ik zuchtend voor de kast, want ik heb natuurlijk nooooit wat om aan te trekken...

dc

dc

13-07-2009 om 21:23

Uh bepalen?

Ik pak de broek die bovenop ligt en pak het shirt dat bovenop ligt, of degene eronder als de combi echt niet gaat. Dat 's morgens. En ik draag 2 dagen dezelfde kleding, dus dan hoef ik helemaal niet na te denken.

Noodgedwongen de avond ervoor (maar o wat handig!)

Vroegah op werkdagen... toen ging ik gewoon douchen en zo en lekkere deo op en dan voor de kast eens rustig uitzoeken met mijn bedlampje aan ('s winters)....
Tot Vondavriend ging klagen over de enorme deo-lucht en het lichtje...
Toen ben ik het de avond ervoor maar gaan doen en hang de kleding meteen in de douche. Heel handig want vroegah werd ik vaak ook heel besluiteloos en chagrijnig ervan...
Soms lijkt een uniform me toch wel handig.

Vonda

Agnet

Agnet

15-07-2009 om 13:52

O ja vonda

een uniform dat lijkt mij soms ook wel handig op werkdagen. Kijk op thuisdagen pak ik gewoon de bovenste spijkerbroek en een t-shirt uit de kast, dat is ook het probleem niet. Het gaat om werkdagen, al vallen de mussen dood van het dak, op het werk is het altijd koud met de airco aan (wordt centraal geregeld). Dan ga ik twijfelen en natuurlijk heb ik ook nooooooit iets om aan te trekken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.