Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

11-05-2010 om 12:09

Waarom heb je geen huistelefoon die op een gsm lijkt?

de titel zegt het denk al, ik ben op zoek naar een huistelefoon met een groot telefoonboek (100 namen) en met meerdere handsets, die zijn er genoeg, maar waarom zijn het altijd van die koelkasten, ik zoek gewoon zo'n leuk klein dingetje wat er net zo iets uit ziet als mijn gsm, klein,plat en licht en met heel veel leuke functies, maar waarom heb je dat dan niet voor een "gewone" telefoon, of zoek ik soms gewoon verkeerd?

wie kan mij helpen aan een leuke site, of wie kan me vertellen waarom huistelefoons altijd zo groot en lomp zijn?

bedankt Tess

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

11-05-2010 om 13:13

Omdat het niet nodig is?

zou dat de reden zijn? waarom zou je thuis zo n klein plat ding willen? toch niet handig? mijn thuis telefoon kan tenminste tussen mijn schouder en oor en dan kan ik nog wat doen. Dat vind ik het onhandige van een gsm
Zie niet in waarom een klein huistelfn handig zou zijn?

Omdat

omdat ie niet in je tas hoeft te passen,omdat je hem anders snel kwijt bent,omdat je huis groot genoeg is om een plekje te vinden voor je telefoon?

mirreke

mirreke

12-05-2010 om 12:30

Tess ik ben op zoek naar hetzelfde

Ik zoek idd een huistelefoon waar je gewoon alle telefoonnummers in kwijt kunt. Nu moet ik vaak eerst in mijn gsm het nummer zoeken om het dan in de huistelefoon in te typen. Dan valt van mijn gsm het schermpje weer uit, en ben ik nog maar op de helft met het nummer...
Serieus, dat wil ik ook Tess!
En waar je bv. een ander riedeltje kunt instellen als een kind belt, Dus per persoon eigen belletje.
Lijkt overbodig, maar het is voor mij heel handig om allerlei redenen.
Ik vind die grotere telefoons erg lelijk, en er zitten zo goed als geen functies op.
Ik zoek trouwens ook een telefoon met een goede handsfree.

Mirreke

Onze telefoon heeft een uitgebreid telefoonboek, verschillende riedeltjes per persoon mogelijk en handsfrees, antwoordapparaat en babyfoonfunctie zitten er ook op. En toch is het een gewone Profoon dect telefoon. Niet heel klein maar ik vind hem prima.

angel3

angel3

12-05-2010 om 16:08

Ja hier ook

wij hebben ook een huistelefn met 2 toestellen en een gedeeld telefn boek. Aparte riedeltjes, luidsprekerfunctie etc. Maar nee niet zo klein als een gsm en dat vind ik voor thuis ook onhandig

Siemens?

Niet bepaald goedkoop, maar kleine veelzijdige huistelefoons zijn er wel hoor! Zie bv:
http://gigaset.com/nl/nl/product/GIGASETSL375.html

mirreke

mirreke

12-05-2010 om 21:44

Super!

Dat is wel wat ik zoek, idd ook met geïntegreerde agendafunctie. En mijn huidige telefoon heeft ook wel een telefoonboek, maar dat is veel te klein.
Supertip, dit!! Niet goedkoop, maar er moeten er beslist meer en wellicht goedkopere zijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.