Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Waaraan moet de ideale tas voor een werkende moeder voldoen?

voor mij:
groot genoeg om een a4 map en een kleine boodschap in te kunnen doen maar geen enorme vormloze baal
-handvat en schouderband
-veel vakjes
-rood! leer
-afsluitbaar

viridantia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

02-03-2010 om 22:08

Voor mij

Leer, geen gefrommeld linnen ding
weinig vakjes, alleen middenvak en iets voor portemonnee + mobiel
snel te openen, bij voorkeur met 1 hand
rits
niet trendy
geen studs, gespen, prints of andere herrie.
Ik heb een zwak voor de tassen van Sticks and Stones.

krin

krin

02-03-2010 om 22:09

Geen tassenfetisjist

maar hier heb ik ooit een paar mooie exemplaren gezien. Robuust en praktisch, en nog fraai ook: http://webshop.fates.nl/TASSEN.html
Allemaal van gerecycled spul of in elk geval fair trade gemaakt.
Mijn ideale tas: er moet er een boek in passen, of een krant, zonder die al te ver te moeten opvouwen. Verder een bos sleutels, een aansteker en pakje sigaretten als ik op dat moment niet gestopt ben, een telefoon en een pakje zakdoeken. Niet te veel vakjes, want dan blijf ik zoeken. En niet te groot, want dan blijf ik zoeken. En niet te veel erin, want dan blijf ik zoeken.
Eigenlijk stop ik mijn spullen liever in mijn jaszakken. Dat zoekt makkelijker.
Maar die tassen van Fates zijn wél mooi.

Ik heb een tas met een gekleurde voering...

ik vind dat ideaal. Mijn vorige tas had een zwarte voering en daardoor kon ik mijn zwarte portomonee moeilijk vinden.

Huidige tas heeft ook een zakje voor de mobiele telefoon en twee zijvakken met ritsen waar ik mijn sleutels in bewaar. Erg handig. Het merk is Daniel Ray, voor ongeveer drie euro bij een kringloopwinkel gekocht.

Marlou H.

Marlou H.

03-03-2010 om 14:01

Ha, ha liat

Hier om dezelfde reden een rode portemonnee.

Marlou

Puck

Puck

03-03-2010 om 18:44

Liat en marlou

Wat een goed idee, dat ik daar zelf nooit opgekomen ben. Volgende portemonnee dus afwijkend van kleur. Wat ook werkt (dat heb ik om mijn portemonnee te zoeken) is een heel klein lampje aan mijn sleutelbos.

Tas in tas

Ik heb vorig jaar eens een zwart tasje met allerlei vakjes bij het Kruidvat gekocht voor 4,99. Ze bestaan ook voor prijzen tot wel 100 euro van dure merken. Ik vind het tasje superhandig, want ik zet het makkelijk over van mijn werktas (werkdagen) naar mijn handtas (vrije dagen).
Wat zit er in: alles wat anders los in mijn tas zwerft + telefoon, portemonnee, zakdoekjes, sleutels etc etc etc.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.