Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Waar waterschoentjes te koop?

ik heb heel snel een paar waterschoentjes nodig, kan ze niet vinden bij de Hema en wil gericht de stad in zodat ik niet hele winkelstraten af moet.

Iemand ze onlangs nog ergens gezien ? Maat 27/28 schat ik zo in.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Henriette123

Henriette123

15-02-2010 om 23:21

Via internet

Google eens op zwembadmaterialen en waterschoenen.
Je kunt ze dan voor ik geloof 5,24 euro bestellen.

ayla

ayla

16-02-2010 om 07:18

Bristol

Ik heb ze vorig midden winter bij de bristol gekocht, scapino heeft ze meen ik ook

Scapino

Daar heb ik ze gisteren nog zien liggen!

angel3

angel3

16-02-2010 om 09:14

Piet kerkhof

daar liggen ze ook.

ol3

ol3

16-02-2010 om 09:54

Scapino

ook vorige week gekocht bij Scapino
ze hebben roze en zwarte model surfschoentje met een drukknoopje voor 6,95, die heb ik gekocht voor zwemles, toevallig ook 27/28
en ze hadden ook die plastice met zo'n gespje voor ik dacht 3,95
succes!

Brigitte

Brigitte

16-02-2010 om 10:05

Schoenenreus

Maar niet in de winkel. Bij ons liggen ze achter, omdat het geen zwemseizoen is. Vraag er even naar, wellicht hebben ze deze ook bij jullie.

Brigitte

Manda Rijn

Manda Rijn

16-02-2010 om 10:31 Topicstarter

Bedankt

ik heb alleen vandaag nog tijd om ze te kopen, bedankt voor de tips. Op internet heb ik ook gegekeken maar dan kan je ze niet 'checken' en dan heb ik ze niet op tijd.

Is het voor het afzwemmen?

Wij moesten een paar weken terug ook opeens waterschoenen hebben voor zwemles. Niet gevonden, in plaats daarvan heeft onze dochter met turnschoentjes gezwommen. Die zaten goed aan haar voeten, ze voldeden prima!

Manda Rijn

Manda Rijn

17-02-2010 om 09:02 Topicstarter

Karin

ja ze moet binnenkort afzwemmen en ze heeft ze nodig voor zwemles nu. Bedankt voor de tip. Ik heb gisteren een paar surfschoentjes gekocht die je dan met een touwtje kan straktrekken rond de enkel, hopelijk blijven deze wel zitten, ze had al andere waterschoenen maar die verloor ze steeds.

Jesse_1

Jesse_1

17-02-2010 om 09:28

Hier ook...

... alleen met de 'ouderwetse' waterschoentjes met harde zool en gespje mocht afgezwommen worden. Er waren een aantal kinderen (waaronder die van mij...) met soepele waterschoentjes (mooi pas aan de voet) en dat mocht niet.
Heeft dochter niet een klasgenootje oid die al afgezwommen heeft en (toen) dezelfde maat? Of een kind van kennissen?
Jesse

Manda Rijn

Manda Rijn

17-02-2010 om 10:02 Topicstarter

Volgens mij

maakt het hier niet zoveel uit welk soort schoentje (ik zie alles voorbij komen). Alleen moest ik dus op zoek naar waterschoentjes die ze niet kwijt raakt tijdens het zwemmen.

ik ging trouwens de stad in op zoek naar die echte met een gespje maar die hadden ze bij bristol (1e winkel waar ik in ben gegaan) niet in haar maat dus vandaar de surfschoentjes.

Brigitte

Brigitte

17-02-2010 om 21:01

Hier verplicht plastic schoenen

Surfschoenen mogen inderdaad niet meer. Als ze niet lekker zitten of iets te los, dan kunnen de kinderen sokken dragen. Ook om te voorkomen dat ze in het water losraken.

Brigitte

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.