Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

katja

katja

25-11-2009 om 21:59

Waar vind ik (online?) een goed dockingstation...

.. annex speakerset voor m'n iphone?
Ik vind alleen maar hele dure. Ik zoek iets voor in de keuken dus hoeft geen supergeluid. Dattie meteen kan laden zou wel handig zijn. Ong 50 euries?

Katja

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lynna

Lynna

25-11-2009 om 22:36

Zwarte markt?

Mijn zoon heeft zoiets, gewoon op de Zwarte Markt in Beverwijk gekocht. 10 of 15 euro.

Bij blokker

on-line geen idee...maar ik heb er pas 1 bij blokker gekocht voor 10-euro (voor oudste) en zag ze ook bij de kijkshop voor 12,50.
groeten albana

Hongkong

Ik bestel al mijn accessoires voor mijn iphone bij dealextreme.com. Dat is een site in Hong Kong waar je voor bijna geen geld kabels, gadgets en andere spullen kunt krijgen. Meestal nepspul (maar prima functionerend), maar bijvooprbeeld ook een Apple bluetooth headset voor minder dan de helft van de nederlandse prijs. Geen verzendkosten en binnen een week in huis. Of ze een iphone docking station met speakers hebben weet ik niet, maar zeker wel opladers en zo. Kijk maar eens!

Woutje, even een vraagje

Supergave website Woutje, die dealextreme.com.
Ik wilde je alleen even vragen of en hoe je ervoor kunt zorgen dat je met paypal kunt betalen, heb daar helemaal geen verstand. Het enige betalen wat ik doe met de com. is telebankieren. En ik heb geen creditcared, weet niet of dat een probleem is.
Volgens de info op de site duurt het wel zo'n 14 dagen voor iets binnen is, dus het is wel super dat het volgens jou zo snel binnenkomt, misschien geluk gehad steeds?

groetjes, Pilsje

Pilsje

Kijk even op paypal.nl. Daar vind je info over hoe je een Paypal-account kunt aanmaken. Het is gekoppeld aan je bankrekening, dus zodra je een betaling via Paypal doet wordt het gewoon van je rekening afgeschreven. Supersimpel!

En ik heb bestellingen van dealextreme toch echt meestal binnen een week binnen. Het is echt een goede site. Ze hebben ook leuke (schoen)kadootjes voor mijn kinderen, zoals een lichtzwaardje aan een sleutelhanger; mijn StarWars-liefhebbers vinden het een geweldig ding. Het kost echt drie keer niks met de huidige lage dollarkoers.

Woutje

Dank je, is inderdaad simpel. Ik heb een account aangemaakt. Ik vind de site echt super, ga er zeker wat dingetjes bestellen.

Reuzebedankt voor de tip.

groetjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.