Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jetske

Jetske

25-11-2009 om 11:08

Waar vind ik nog een kinderbikini/badpak (online)

De titel zegt het al: badkleding van dochter wordt wat krapjes, en ze zit op zwemles en heeft zwemmen op school. Hier in de buurt vind ik geen badkleding meer. Is het ergens online wellicht nog verkrijgbaar?
Jetske

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Janeway

Janeway

25-11-2009 om 11:17

Hema

Bij de hema, ook in de winkel trouwens
http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/kind/badmode.aspx

H&m

misschien juist wel in de sale...wie weet.

groetjes van Purk

p.s. ik zag trouwens bij de HEMA gewoon in de winkel nog badkleding hangen en bij de PErry en Intersport....ben zelf van de week op badpakjacht geweest voor mezelf namelijk.

marie

marie

25-11-2009 om 13:45

Sportzaak

Hallo
De betere / grotere sportzaak heeft over het algemeen het hele jaar door badkleding.
Verder zou je ook nog op wehkamp.nl kunnen kijken.
succes

Jetske

Jetske

25-11-2009 om 16:28

Hmmm...

... ben er even voor gaan zitten, maar nog niets gevonden. Wehkamp niets. Zag wel wat bij Bonprix, maar net niet in de maat van m'n dochter. 1 Badpakje wat er wat haar betreft 'mee door kon', dus die bestel ik misschien maar. Bij Avantisport.nl staan er ook een paar, maar door mijn dochter afgekeurd (misschien voor de andere zoekers). H&M niets, Hema online net niet in de goede maat verkrijgbaar....
Maar een kijken bij een goede sportzaak, maar dan moet ik echt erop uit, en daar had ik nou net geen zin in.
Jetske

jippa

jippa

25-11-2009 om 17:35

Een paar jaar terug had ik exact hetzelfde probleem. Op Marktplaats vond ik er toen een heel stel, ook nieuw.
Jippa

maan.

maan.

25-11-2009 om 19:10

Drama

Inderdaad.. zwemkleding in de winter kopen is een drama ondervonden wij ook vorig jaar. Uiteindelijk inderdaad in een sportzaak geslaagd, wel weinig keus maar gelukkig iets naar tevredenheid -zucht-

Alsof je alleen maar 's zomers mag zwemmen? Afgelopen zomer in de uitverkoop zagen we een leuke bikini, tja ze heeft er al twee nou toch maar meegenomen na het drama van vorig jaar en maar goed ook want eentje is inmiddels te klein en de andere wordt ineens wel heel erg snel slecht..

Juanna

Juanna

25-11-2009 om 19:12

Van pokemon

bij www.overdepost.nl

Sawo

Sawo

25-11-2009 om 19:49

Www.perrysport.nl

Hoi Jetske

Wel alleen bikini's of misschien beter zoeken

succes

Saar

Perrysport

online ook badpakken:
http://www.perrysport.nl/sportsfinder_v2/sport_zwemmen/geslacht_meisjes/
maar de badpakken zijn nog maar in een paar maten verkrijgbaar. Bij otto, www.otto.nl zijn er nog wel meer.

Plutosport

heeft er ook een aantal online.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.