Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mary Jane

Mary Jane

19-02-2009 om 23:40

Waar vind ik een spiderman pyjama

Maar dan niet voor mijn kind (al gevonden) maar voor mijn vriend die over een tijdje jarig is. Ik vraag me dus af of er volwassen maten in te krijgen zijn. Kent iemand zo'n site?

Greetz,
Mary Jane

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
meg

meg

20-02-2009 om 10:57

Misschien...

...kun je een print strijken. Maak een eigen ontwerp op de computer, print die uit en strijk het op transferpapier. Dat is te koop bij de Hema (rond 6 euro voor 6 A4 vellen) maar ook bij de betere kantoorboekhandel, en natuurlijk bij computerzaken. Succes.

Oh heerlijk!

Altijd wel een berichtje ertussen waar ik spontaan een poos van moet grijnzen.
Dank Berber!
(En ik ben nogal visueel ingesteld dus ik zie zo'n vent echt meteen voor me - heerlijk).

Zeeman?

Bij Zeeman willen ze dat soort dingen nog wel eens hebben. Vaak in de korte broeken variant (ik kocht dat nog wel eens voor mn zoon van 14, toen jonger maar gróót) Suus

Oh het wordt steeds leuker, 'veel' hits ...

... er gaat een wereld voor me open.
Hij Batman, jij Robin? Hij Spiderman, jij Spiderwoman?

He leuk. Ik ga 'm wel onthouden. VOor een verjaardag voor melige vriend of zo ...

Duur pyjamaatje zeg

Duur Pyjamaatje zeg. Met verzendkosten 85 euro. En dan maar hopen dat ie aankomt want wil je die garantie dan moet je het nog aangetekend laten versturen ook.

Een beetje handige naaister maakt hem voor je voor vééééél minder.Tel uit je winst.

Damajo

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.