Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

wendelien

wendelien

23-02-2009 om 10:53

Waar vind ik een leuke jas?

Ik wil mijn steentje bijdragen aan de economie en ben op zoek naar een leuke jas. Het valt me al jaren op dat er weinig merken zijn die daar serieus aan doen. Heet er iemend tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

23-02-2009 om 10:58

Esprit

Ik heb een mooie en praktische winterjas van Esprit en ga binnenkort ook eens kijken voor een voorjaarsjas. Mijn zomerjas, een sportieve, is van Protest (gekocht bij grote sportzaak.

reina

reina

23-02-2009 om 11:15

Ook esprit

Ik heb zowel mijn zomer- als mijn winterjas van Esprit.

Mamvantwee

Mamvantwee

23-02-2009 om 11:20

En nog een van esprit

Hier ook een winterjas (eigenlijk tussenseizoensjas) van Esprit. En veel andere kleding ook. Groot voordeel vind ik het online bestellen, snelle thuislevering en gratis terugsturen (al zit dat "gratis" natuurlijk verwerkt in de prijzen, maar goed).

A.r.t

ik koop altijd jassen van het merk ART.
Ze zijn best prijzig,maar tijdloos,apart en ik doe er jaren mee.
ik heb er nu drie van dat merk en ik krijg heel vaak complimentjes over mijn jas(sen).
ik koop ze ook weleens via marktplaats.

Julia64

Julia64

23-02-2009 om 14:04

Wat zoek je?

Wil je een sportief jack, of een lange jas, winter, zomer of tussenin..?

Ik vind Spoom altijd een erg leuk merk, niet goedkoop maar wel apart. O.a. verkrijgbaar bij Wehkamp, kijk maar eens op de site.

groet
Julia

wendelien

wendelien

23-02-2009 om 16:54

Wat ik ongeveer zoek

is denk ik richting trenchcoat (of loop ik nu al hopeloos "achter"?) en in elk geval geen jack of winterjas, maar meer iets voor de tussenseizoenen. Heb ART gevonden: klopt het dat dat merk een beetje gothic is/was? Spoom/n kan ik zo snel niet vinden. Zal me ook nog even in Esprit verdiepen. Ideeën blijven welkom!
w

Cos

Wel eens gekeken bij COS (van H&M) in Den Haag? Mooi, tijdloos, apart. Maar ja, of het je smaak is weet ik niet.
Jonne

Niet goedkoop maar geweldig

zijn de spullen van Filippa K. Tijdloos, mooi gemaakt en zeer draagbaar. Maar niet erg goedkoop dus. Ze hebben eigen winkels maar het wordt ook bij de Bijenkorf verkocht.

Massi Nissa

Massi Nissa

23-02-2009 om 21:01

Agnes b.

Ik vind de jassen van Agnes B. aanbevelenswaardig. Ze zijn gemaakt van prachtige, soepele materialen, voelen fijn aan als je ze draagt en blijven lang mooi. Niet goedkoop, wel zeer stijlvol.
Groetjes
Massi

Amarins

Amarins

23-02-2009 om 22:08

Daite

... heel apart, zowel de buiten- als de binnenkant. Heel mooi en helaas duur. Echte blikvangers.

O gelukkig (cobi)

Ik had een paar jaar geleden een winterjas weggedaan die echt al 10 jaar ongebruikt in de kast hing. Niet om áán te zien vond ik al die jaren, maar je raadt het al...SPIJT! Wat zou ik hem nu weer graag dragen. Een donkerblauwe wollen halflange jas, getailleerd met ceintuur in dezelfde stof en stoere flappen (van die militairachtige dingen) op de schouders. Diepe zakken waar je je handen in weg kunt stoppen, aaaaarch! Maar nu begrijp ik dat die jas waarschijnlijk toch was opgelost van ouderdom als ik hem had gehouden? Gelukkig maar!
(en ot, Cobi, ik heb zaterdag nog even naar je gezwaaid op onze doorreis door Nederland. Ik blééf zwaaien, d'r komt echt geen end aan die ringweg, he?)

Yta Chalne

Yta Chalne

24-02-2009 om 09:08

Tja

Een prima 'tussenjas' vond ik vorig jaar bij P&C (ze hadden er echt heel, heel veel), dit jaar was de winterjas aan de beurt, die heb ik bij c&a gekocht (voor 69 euro!!). Grijs, wol, mooie lengte, met ceintuur, beetje idee Russisch militair. Niet geschikt voor in de kou op de fiets, daarvoor heb ik een snowboardjack van Protest.
Tot nu toe lukt het altijd, eigenlijk. En ook altijd binnen een half uur (waarschijnlijk stel ik hele lage eisen

wendelien

wendelien

24-02-2009 om 09:52

Hemeltje

Ga aanstonds op jacht en misschien ook maar meteen op zoek naar een leesbril ("Heet er iemend tips?" - tssss.) Ik houd jullie op de hoogte! w

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.