Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

madelief

madelief

09-12-2009 om 22:45

Waar vind ik een leuk joggingpak?

Voor mijn 6 jarige zoon ben ik opzoek naar een leuk joggingpak wat ook nog te betalen is. Bij de hema hadden ze hele leuke, rechte broek met een streep in blauw of grijs, daarbij een vest te koop. Helaas niet meer in zijn maat (128). Nu ben ik overal aan het zoeken maar het lukt niet! Hij wil geen elastiek onderaan de pijp, graag een bijpassend vest of sweater. In grijs of donkerblauw. Ik ben al bij Hennes, Scapino, hema, etc geweest. Bij de sportzaak zie ik ook niet zo een twee drie wat ik zoek ( of zo duur dat ik het niet doe)
Hebben jullie nog goed tips?

groetjes madelief

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

09-12-2009 om 22:53

Scapino

Bij Scapino hebben ze veel leuke sportkleding voor leuke prijsjes Ook online te bestellen.

Puck2

Puck2

10-12-2009 om 09:08

Bristol

En als je bij de Scapino niet kunt slagen dan is Bristol ook nog een optie. Vaak kan ik bij de Bristol voor de kinderen beter slagen dan bij Scapino.

Tip van dit forum: plutosport.nl

Ik heb over een vergelijkbaar sjopprobleem hier dezelfde vraag gesteld.

De winkels willen dat jij joggingpakken koopt op het moment dat zij ze in de winkel hangen. De collecties wisselen zo snel dat je er niet van op aan kunt dat je ze daar ook vindt als jij ze wilt kopen.

Dus ik doe het nu via internet. Scheelt klauwen vol tijd en is ook nog goedkoper. Sjees lijkt wel spam! De internetbeslissing had ik zelf genomen, de tip over plutoport kwam van Kaaskopje. Goed volk dus

Mijn zoon is 7 en ze hadden Puma-pakken voor 25 euro toen ik laatst keek. Wij hebben wel dat ding van de Hema omdat ik per se katoen wou maar in de winter in de regen zuigt zich dat te vol, daarom ben ik ook nog een 100% aardoliepak, ok dan, polyester, aan het zoeken.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

10-12-2009 om 10:05

Littlelable.nl, kun je zelf de kleuren combineren.

Puck2

Puck2

10-12-2009 om 10:22

Nou roosje

Little lable is voor kleine maatjes (tot 8 jaar) en 25 euro voor alleen een joggingbroek ga ik toch echt niet betalen, bij bristol koop ik voor 20 euro een heel joggingpak.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

10-12-2009 om 12:01

Huh?

Madelief vroeg toch tips voor haar zoon van 6 jaar?

(Janneke)

(Janneke)

10-12-2009 om 12:51

Tip!

Ik koop voor mijn zoon altijd adidas joggingbroeken met bijgehorend vestje erbij. Die vind hij zo geweldig zitten.

Broek en vestje kun je los kopen. De broek neem ik dus altijd net iets groter, zodat ik de elastiek eruit kan halen. Even omzomen en je hebt een prachtige broek!!

groetjes Janneke

Huh? tip janneke?

broek zonder elastiek en omgezoomd = broek ?

(Janneke)

(Janneke)

10-12-2009 om 22:36

Ja triple

Het staat er misschien een beetje krom

Maar als je een joggingbroek hebt met een elastiek aan de pijpen, dan koop je hem een maatje groter, haalt de elastiek (en eventueel het ritje) eruit. Je zoomt de broek om en je hebt een joggingbroek zonder elastiek en ritje vanonderen....

Kan het niet anders omschrijven hoor...

Bedankt rodebeuk (en indirect ook kaaskopje)

Mijn dochter mag optreden (met streetdance) op het gymgala van de KNGU en heeft daarvoor een witte broek nodig. Nergens kon ik een witte broek vinden. Tot ik deze tip van plutosport.nl zag. Gisteravond een supermooie wite broek gescoord. Het was geen hele goedkope, maar dat mag ook voor zo'n bijzonder optreden!!
Heel erg bedankt!!

Puck2

Puck2

11-12-2009 om 09:16

Maar janneke

... waarom doe je dat dan? Wat is er mis met een joggingbroek mét elastiek onderaan. Dat is toch redelijk gebruikelijk voor een joggingbroek? Ik zou werkelijk niet weten waarom ik dat zou willen veranderen.

madelief

madelief

12-12-2009 om 21:41

Bedankt!

Kijk de Bristol was ik helemaal vergeten Dus daar ga ik even kijken. Op Plutosport hadden ze ook mooie maar wel duurder. Manlief was erg blij met Plutosportsite! Bedankt allemaal!

Madelief

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.