Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

22-03-2009 om 17:10

Waar vind ik [een insectenpotje]

Een insectenpotje? Tangozoon van 4 jaar is druk bezig met het zoeken van lieveheersbeestjes. Daar zijn er hier in de buurt nogal veel van. Nu heeft hij toen hij 3 was van Sinterklaas (lees: mijn moeder) een insectenpotje gekregen, wat dus inmiddels spoorloos verdwenen is. Vorige zomer heel veel gebruikt.
Het gaat om zo'n potje met een vergrootglas erbovenop en luchtgaatjes erin. Echt geen idee waar je dit kunt kopen.
Weet iemand het? Enne.....we laten de lieveheersbeestjes altijd aan het eind van de dag weer vrij hoor.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Action?

Ik heb ze weleens bij de action gezien. Zo'n potje, met nog wat andere attributen erbij. Maar of ze ze nog hebben daar?

Hema

althans, daar hadden ze vorig jaar van die potjes.
En anders n oud bakje met deksel en er gaatjes in doen? Zo hebben wij het vorig jaar gedaan

gula

parasolletje

parasolletje

22-03-2009 om 17:37

Hema

weet het zeker! succes..

Bastet

Bastet

22-03-2009 om 18:53

Hema

Zeker weten bij de hema,van de week nog gezien,en anders bij www.lobbes.nl of www.waltz.nl
Bastet

Tango

Tango

22-03-2009 om 20:24

Bedankt

Ik ga maar eens bij de Hema kijken. Online bestellen vind ik niet echt een optie, de verzendkosten zijn w.s. hoger dan het potje zelf.
Zo'n glazen potje met gaten in het deksel gebruikten we nu inderdaad, maar afgelopen week had buurmeisje dit potje te pakken en hebben we het niet teruggezien. Nu heb ik alleen nog potjes zonder deksel staan.

Fonneke

Fonneke

22-03-2009 om 22:48

Bart smit

Ik zag ze gisteren ook nog bij Bart Smit staan.

Salie

Salie

23-03-2009 om 21:01

Lobbes

Hoi,

Kijk eens op lobbes.nl, daar hebben ze er meerdere.

Gr. Salie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.