Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

*madelief*

*madelief*

27-09-2009 om 09:05

Waar vind ik een goede spijkerbroek (korte benen)

Ik ben al heel lang op zoek naar een spijkerbroek die mooi zit. Ik ben niet echt klein (1m68) maar eigenlijk alle spijkerbroeken zijn bij mij veel te lang. Heeft iemand een model gevonden voor de iets "kleinere" dames onder ons?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

27-09-2009 om 09:13

C&a

C&A en ook de postorders zoals wehkamp hebben speciale maten voor kleinere dames!
Groetjes,Bastet

Mari

Mari

27-09-2009 om 10:11

Wehkamp

Ik ben zelf 1.65 en heb een hekel aan broeken korter maken. Ik slaag bijna altijd bij wehkamp, daar staat ook de beenlengte vermeld. Ook 7/8 broeken zijn bij mij net lang genoeg.

Lynna

Lynna

27-09-2009 om 11:12

Miss etam

Miss etam heeft lengte maten. Ik ben ook 168cm maar ik pas hun broeken prima. Lengtemaat 28 geloof ik.

angel3

angel3

27-09-2009 om 11:45

Investeren

de ene spijkerbroek is de andere niet. Ik vind dat een spijkerbroek echt perfect moet zitten qua pasvorm omdat het dan ook veel doet voor je figuur. Ik investeer altijd redelijk in een spijkerbroek. Ik ga naar een echte spijkerbroeken winkel en trek er tijd voor uit. Ik weet inmiddels precies wat ik wel en niet wil en pas diverse merken en modellen aan. Die speciale winkels hebben ook lengte maten al lukte het me deze keer niet helemaal bij een bepaald merk maar dan loop ik even langs de gouden schaar
Tja een spijkerbroek mag van mij 140 euro kosten daarentegen koop ik zelden schoenen en al helemaal geen tassen. maar nu ga ik ot

mopperkont

mopperkont

27-09-2009 om 11:49

Kleermaker

De spijkerbroeken van Mexx passen me heel goed nadat de kleermaker ze heeft ingekort(kost 7,50)

ijsvogeltje

ijsvogeltje

27-09-2009 om 12:40

Esprit

Ik pak in de winkel soms wel 10 spijkerbroeken om te passen. Merk interesseert mij helemaal niets. Maar uiteindelijk ga ik wel heel vaak met een Esprit naar huis. Ben trouwens 1.65 meter.

Puck2

Puck2

27-09-2009 om 17:14

Welkoop/ boerenbond

Ik heb lengtemaat 30 (ben 1.65) en bij C&A lijkt het of de korte maten steeds langer worden. Vroeger kon ik er altijd slagen, tegenwoordig veel minder vaak. Laatst heb ik een spijkerbroek bij de Welkoop gekocht. Gewoon een heel basic model met stretch en hij past perfect. En ze kosten bijna niets, ik had ze in de aanbieding 2 voor 25 euro.

jutter

jutter

28-09-2009 om 15:25

P&c

Bij de Peek & Cloppenburg hebben ze broeken van het merk Xeres in lengtematen. Vooral in de korte maten heel veel keus.

*madelief*

*madelief*

28-09-2009 om 20:07

Fijn!

Fijn al die tips! Ik duik binnenkort maar eens de stad in (P&C of een winkel waar ze zijn alleen maar spijkerbroeken verkopen) .
Wehkamp heeft helaas maar heel weinig kortere lengtematen. Als ik mijn binnenbeenlengte opgeef, rolt er maar 1 uit en die vind ik niet mooi. Een 7/8 broek vind ik alleen maar mooi als die ook echt als 7/8 gedragen wordt, anders komt het model niet mooi tot zijn recht. Hetzelfde geldt voor korter maken; ik vind dat dan het hele model van de spijkerbroek er uitgaat...

Bedankt voor al jullie tips!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.