Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

25-06-2011 om 10:35

Waar schriften met harde kaft te kopen

Op de één of andere ondoorgrondelijke wijze wil de nieuwe school van Pelleoudste dat hij een aantal schriften met harde kaft aanschaft (gewoon formaat en A4 formaat) maar Pelleoudste kan die dingen nergens vinden of ze hebben bloemetjes ofzo op de kaft.

Iemand een idee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Action

volgens mij heb ik ze bij de action zien liggen. Maar ik moet eerlijkheidshalve wel vermelden dat ik niet naar de kaften heb gekeken...

Xenos

daar heb je van die chinese schriften met harde kaften, het is alleen een wat mindere kwaliteit vind ik met van dat gele golvende papier ;-(

wat achterlijk trouwens, schriften horen toch na afloop er wat kreukelig en gebutst uit te zien, harde kaften breken volgens mij ook bij de gemiddelde puber.

Je hebt

ook van die schriften met een dunnere kartonnen kaft, die zie ik volgens mij ook wel eens bij de hema.

Egel

Egel

25-06-2011 om 14:52

Kantoorvakhandel

De kantoorvakhandel heeft goede, met stevige kaft. Donkerblauw onder andere. Vaak wel iets duurder, vooral de grotere formaten.
Ik denk dan aan winkels als Mado in Utrecht, Dapper in Bilthoven, etc

Mooi, pelle

fijn dat mijn geheugen me niet in de steek had gelaten en ik jou voor nop naar een winkel stuur

Merel

Merel

26-06-2011 om 23:51

Pelle

Die woordenboeken is een goed idee hoor! Ik heb ze toen wel in een aanbieding bij V&D gekocht, en dan alleen de franse en de duitse want engels had ik nog (alhoewel deze 15 jaar oud is) maar ze zijn nog NOOIT gebruikt. Dus koop die dingen maar gewoon goedkoop, het is zeker nu met internet bijna niet meer nodig, alhoewel ik die engelse hier naast de computer heb staan en dan sneller een vertaling heb dan online zoeken

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.