Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Shirka

Shirka

07-07-2010 om 13:57

Waar parkeren westerpark amsterdam?

Hallo Amsterdammers e.a.,
Morgenavond ga ik naar het concert van Marco Borsato in het Westerpark. Kan iemand een tip geven waar ik makkelijk kan parkeren in de buurt? Groetjes Shirka

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Parkeergarage

Op de Haarlemmerweg boven de STOX en de Leen Bakker zit een parkeergarage. Daar kan je parkeren. Tis op loopafstand van het Westerpark.
http://www.q-park.nl/tabid/657/qparkParkingLocatorvw1094/parkingDetail/ParkingID/613/language/nl-NL/Default.aspx
Veel plezier bij Marco!! Suus

Carmen

Carmen

07-07-2010 om 14:53

Mail?

Heb je geen mail gekregen van de organisatie? Daar staan parkeertips in. En ook dat je geen paraplu's en flesjes mag meenemen, maar dat terzijde. Ik weet de parkeertips niet meer, ik woon op fietsafstand.

Carmen.

En ik....

Op loopafstand... maar ik ga niet. Als buurtbewoner konden we nog wel gratis (als je je op tijd inschreef) maar ik heb bedankt ga jij wel Carmen? Dan moet je toch maar even langskomen!!!

Minet

Minet

07-07-2010 om 15:59

Net geweest!

Vorige week was ik bij een concert van Faithless, ook in het Westerpark. Recht tegenover het park is een parkeergarage (Q-park), kan niet missen. Weg oversteken, en je staat in het park
Er staan ook gele borden naar de P in de houthavens, goedkoper, maar verder lopen.

Carmen

Carmen

07-07-2010 om 21:49

Echt niet!

Ik wil niemand beledigen, maar al zou ik geld toe krijgen. Nee brrrr, getverderrie.
Nee, ik was zondag naar Anouk, das veel leuker

Carmen.

Hahaha (carmen)

Ik ook niet....

Shirka

Shirka

09-07-2010 om 13:34

Bedankt!

Bedankt voor alle tips. Wij zijn iets voor het einde van het concert weggegaan, omdat het erg druk was en wij zonder lange wachttijden wilden wegrijden. Ik had al jullie tips meegenomen, maar je werd eigenlijk vanaf de snelweg min of meer geleid naar een groot terrein waar je kon parkeren voor een tientje. Wel heel druk, vandaar eerder weggegaan.
Ik had kaartjes gewonnen, ben ook niet zo'n grote fan, maar het was wel gezellig. Westerpark is trouwens een leuk park. Groetjes Shirka

Carmen

Carmen

11-07-2010 om 20:05

Gisteren

Mooi! En wat was ik blij dat ik gisteren niet naar Anouk was. Ik was wel in de buurt op de fiets, heb nog was flarden gehoord. Ben ook heel erg zeiknat geregend. Maar ik heb tenminste vorige week een droog concert meegemaakt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.