Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Waar nog leuke meisjes voorjaarsjassen?

ik had een leuke gezien bij de Hema maar die was dus niet in haar maat meer te krijgen. Een katoenen trenchcoat achtig iets in maat 122 zoek ik.

Hema is uitverkocht ook online, H&M heeft niets, name it winkel had ook niets meer, Kleertjes.com ook niet behalve een paar heel dure merk dingen, marktplaats leverde ook niets op (ik zoek op 'nieuw').

Iemand nog een tip ? Mag maximaal een euro of 30 kosten.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

16-04-2010 om 21:43

Hema online

Bij HEMA online hebben ze 'm ook niet meer, maar je kunt je laten informeren als ie weer voorradig is! Zie http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/kind/meisjeskleding/maxi/jas-(30888810).aspx

Manda Rijn

Manda Rijn

16-04-2010 om 22:21 Topicstarter

Dank

bedankt Biene, maar die zwarte is te groot en die op marktplaats vond ik niet zo leuk voor mijn dochter.

ik heb op de hema website maar mijn email ingevuld, dank guinevere. Misschien ga ik morgen toch even naar de stad met d'r.

Nasha 1st

Nasha 1st

16-04-2010 om 22:36

Vogele?

c&a?

Bennikki

Bennikki

16-04-2010 om 22:54

Als je toch de stad in gaat..

misschien even bij V&D langs? Ik was er 3 weken geleden en ze hadden heel veel van dat soort jassen. Niet duur ook. De jas die ik er voor dochter heb gekocht is ze al weer kwijt maar ik koop GEEN nieuwe. Ik ben sterk. Ik doe het niet. Dat trainingsjack van 2 jaar geleden kan nog best.
Succes Bennikki

Tink

Tink

17-04-2010 om 01:06

C&a

Laatst een paar erg leuke zomerjasjes gezien, ook leuke jongensjassen trouwens . En beslist niet duur!

Villa happ

Een tweeling bij mijn zoon in de klas hebben beiden een hele leuke trenchcoat, van Villa Happ.

Manda Rijn

Manda Rijn

17-04-2010 om 11:04 Topicstarter

Haha bennikki

oh wat herkenbaar ! 'We' raken elke week wel iets kwijt, vorige week een complete gymtas met nieuwe gympjes ;-(

Manda Rijn

Manda Rijn

17-04-2010 om 11:06 Topicstarter

Dank

bij villa happ en c&a kom ik nooit maar ik zal eens kijken komende week als ik de stad in kan.

Wehkamp

De collectie van c&a kun je online bekijken op wehkamp.

Tihama

Tihama

17-04-2010 om 21:53

Cool cat

Voor mijn dochter (maat 146). Een paarse trenchcoat. Ze hadden ze in diverse kleuren en maten. 40 euro.
Ze zegt nu dat ze er net uitziet als een echte detective.

Tihama

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.