Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Flora B

Flora B

15-06-2010 om 09:03

Waar lopen de jongeren op?

Mijn zoon (12) wil tegenwoordig alleen nog maar zijn sportschoenen aan, dat schijnt hip te zijn, maar wat dragen die pubers dan als het 30+ is. Vorig jaar had hij op vakantie en bij huis nog zijn crocs aan, maar dat schijnt nu helemaal "out" te zijn, ze passen ook niet meer...
Worden er dan teenslippers gedragen ofzo??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Janeway

Janeway

15-06-2010 om 09:12

Gympen dus

En met een beetje geluk slippers.. Maar ik moet de 12 jarige nog tegen komen die op birkenstock oid gaat lopen..
Dus bereidt je voor op een gezellige zomer stink voeten

irina

irina

15-06-2010 om 09:14

Inderdaad teenslippers

En natuurlijk ook nog de sportschoenen voor het straatvoetbal ed. Naar school nu sportschoenen, bootschoenen (van een skatmerk (bijv Vans) of teenslippers. Birkenstock kan ook nog (net), maar sandalen neeeee

Suzanne

Suzanne

15-06-2010 om 09:16

De gympen blijven aan

Bij zeer hoge uitzondering wel eens slippers, maar over het algemeen blijven de gympen aan. Zéker geen crocs!

Sawo

Sawo

15-06-2010 om 09:17

Meestal gympen, thuis teenslippers

Hoi Flora

Naar school altijd gympen, thuis en op vakantie doen ze wel teenslippers aan. Meisjes teva's en birckenstock, jongens allerlei merken maar oa ook Teva's of adidas.

In sportzaken en buitensportzaken hebben ze tegenwoordig ook duurdere teenslippers die ook die lekkerder lopen.

Rembrand

Rembrand

15-06-2010 om 10:16

Teenslippers.

Mijn twee oudste mannen dragen bij erg warm weer leren teenslippers of havaianas.
M.

Yta Chalne

Yta Chalne

15-06-2010 om 11:16

Ach gos

Volgens een van de dochters hier die toevallig thuis is zijn teenslippers okay 'voor jongens die ze kunnen hebben'. Dat zijn dan vooral de wat meer zelfverzekerde jongens. Liefst ook de wat grotere soorten, geen kleine bruggertjes die onopvallend willen zijn.
Ik heb het wel te doen met jongens, vooral de brugklasvarianten

Haviana's

heten ze geloof ik, dat zijn de echte hip-verantwoorde teenslippers waarin mannelijke pubers zich nog wel willen vertonen.

Mijn dochter van 7 loopt de hele zomer op birckenstocks, van die hippe metalic grijze.

wavie

wavie

15-06-2010 om 12:04

En hier

onze oudste zoon van tien wil alleen maar zijn Nikes aan, sandalen gruwelt hij van omdat hij dan zand tussen zijn tenen krijgt...
Jongste zoon van zeven loopt graag op zijn Crocs, op sandalen (met dichte voorkant) en toch ook wel op Nikes (maar hij wisselt tenminste nog ns

Kruidvat

Deze week zijn bij het Kruidvat Havaianas slippers in de aanbieding voor EUR 9,99. Ik heb een paar jaar geleden een paar van die dingen gekocht en zo lopen echt vééél lekkerder dan die goedkope teenslippers. Deze hebben een rubberen zool die lekker veert en niet indeukt/samendrukt zoals de ouderwetse teenslipper.

Flora B

Flora B

15-06-2010 om 17:25

Gekocht...

Ik ben meteen naar de kruidvat gefietst, en de havaianas gescoord.
Nog even die dingen "vreselijk de hemel in geprezen" en mijn a.s puber vind ze prachtig...
Hartelijke dank! scheelt een boel luchtjes bij 25+

Maxime.M

Maxime.M

15-06-2010 om 17:46

Hier

Hier draagt zoon (12) alleen maar gympen, dochter (14)draagt laarzen, slippers, gympen en al mijn schoenen

Maxime

Terpi

Terpi

15-06-2010 om 19:19

Janeway

Aangenaam kennis te maken, ik ben moeder van 2 zoons op birkenstocks (12 jaar en 10 jaar) en een dochter die ze sinds vandaag ook heeft. Het leukste is nog wel dat oudste zoon ze 3 weken geleden voor het eerst droeg, toen was hij de enige, nu blijkt hij trendsetter en loopt de halve groep 8 m/v ermee

Yta Chalne

Yta Chalne

15-06-2010 om 20:57

Terpi

Groep acht, ja, daar ben je groot en kan alles. Maar nu volgend jaar de brugklas nog...

Margriet*

Margriet*

15-06-2010 om 21:07

Nou ehh

Hier in Amsterdam lopen nu juist de pubers ook op Birkenstock (als ik langs een school rijdt met mooi weer zijn gympen in de minderheid....). Eigenlijk alle leeftijden dragen ze.....
Ik ben eigenlijk op zoek naar iets nieuws... Ik ben nu aan de sleehak, weg met die verantwoorde voetbedden.....

Yta Chalne

Yta Chalne

15-06-2010 om 21:16

Fantastisch

Als iedereen stopt met het dragen van die lelijke verpleegstersdingen van Birckenstock omdat pubers ze ook dragen (al jaren trouwens) dan juich ik dat van harte toe. Weg met die lelijke dingen! Alle grote mensen weer op grotemensenschoenen ) Brr, die grote lompe voetbedslippers, die al bestaan sinds honderd jaar en altijd oerlelijk waren en dan ineens mooi zijn?! Ik ben al zo blij dat die crocsmanie voor volwassenen eindelijk over lijkt te zijn (fingers crossed). Ik ben nog een beetje bang voor die houten hoge klompdingen, laten we die toch alsjeblieft overslaan....

Terpi

Terpi

15-06-2010 om 23:06

Yta

haha, ik snap je punt, maar je zou mijn zoon moeten leren kennen Die doet werkelijk niet aan meedoen met de massa, heeft bijvoorbeeld nog nooit nikes gehad, heeft twee jaar lang zijn haar (erg) lang laten groeien ondanks dagelijks commentaar en pesterijen, draagt zwart en grijs en paars en verder liever niets. Ik neem er gif op in dat het volgend jaar niet anders wordt, leer mij mijn pappenheimers kennen! Hij was nou juist zo verbijsterd dat andere mensen ineens ook birkenstocks gingen dragen, ging er al vanuit dat hij weer een hoop commentaar zou krijgen

reina

reina

16-06-2010 om 06:53

Hier

Op school en op straat zie ik de jongens allemaal met sportschoenen. Birckenstocks worden ook door pubers gedragen, maar ik zie ze op het moment vooral bij de meisjes. Jongens lopen wel op teenslippers.

Nou nou yta

Als je mijn voeten had, dan schreeuwde je de birkenstocks niet terug de rekken in. Hoewel ik dolblij ben met mijn pasgescoorde, hippe zomerschoenen met hakje in wijdtemaat H, ga ik van de week toch even de versleten birkenstocks vervangen door nieuwe. Hmmmm, toch eens vragen wat Cecilia Malmstrom draagt, die volgens collega's een tweelingzus van me kon zijn (hoewel ik dat zelf niet zie).

Yta Chalne

Yta Chalne

16-06-2010 om 09:45

Wel hoor silone

Ik kan zelfs helemaal niet zo goed lopen, maar denk maar niet dat ik dan grote platte slippers aantrek. Als ik jouw voeten had droeg ik ook géén B.'s. Als ik echt heel wankel ben draag ik wel mooie platte laarzen of schoenen, die bestaan ook Maar mijn oudste dochter draagt wel B's, minstens drie maanden per jaar, dus ik heb mijn zendingsdrang al opgegeven
(Ik heb even gezocht naar Cecilia en schoeisel, maar de enige schoenen die ik in beeld krijg zijn wat minder goed gekozen, underdressed, zwarte laarzen.)

Kaaskopje

Kaaskopje

17-06-2010 om 01:33

Sportschoenen

Mijn jongste dochter heeft een heel arsenaal aan merksneakers, die heeft ze zomer en winter aan, de basis is meestal wit. De oudste draagt in de winter gewone schoenen als laarzen en nu het warmer wordt draagt ze gympen en Birkenstocks vindt ze echt heerlijk lopen.

reina

reina

17-06-2010 om 14:51

Yta

"Ik kan zelfs helemaal niet zo goed lopen, maar denk maar niet dat ik dan grote platte slippers aantrek. Als ik jouw voeten had droeg ik ook géén B.'s." Begrijp ik goed dat je modieus/mooi belangrijker vindt dan comfortabel en goed open? Ik niet hoor, ik heb iets aan mijn been, lopen op hakken is niet goed, geen haar op m'n hoofd die eraan denkt ze dan wel aan te trekken voor de mooi! Ik vind gezonde voeten en rug (want bij verkeerd lopen is de kans op uiteindelijk rugpijn krijgen erg groot) heel wat belangrijker dan mooie schoenen. Wie zich eraan ergert kijkt de andere kant maar op

Yta Chalne

Yta Chalne

17-06-2010 om 17:47

Reina

Ik kan even goed/ slecht lopen op mooie schoenen als op lelijke Bij mij is het geen kwestie van slechte voeten/ benen/ rug, ik krijg ook nergens pijn aan. Als het een kwestie was van lopen op lelijke schoenen of niet lopen dan was de keuze vast ook op lelijke schoenen gevallen

reina

reina

17-06-2010 om 19:14

Yta

Sorry, dan begreep ik het verkeerd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.