Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nest

Nest

25-09-2009 om 16:05

Waar laat ik de knutselspullen

Binnenkort gaat mijn man de woonkamer opknappen.

Ik had altijd een knutseltafel in de kamer met 2 krukken waar de kinderen (inmiddels 8 en 11) kunnen zitten kleuren/plakken e.d.

Inmiddels wordt die tafel meer gebruikt om allerlei spul op te dumpen dan dat ze eraan zitten te werken.

Ik baal daar dus van.

Nu heb ik besloten die knutseltafel weg te halen. Maar waar moet ik dan alle spullen laten die erop en eronder staan? Ze hebben al een kast in de garage voor alle klei/kralen/verf. Daar is dus geen plek voor alle stiften en prikpennen en lijm e.d.

Wie heeft de gouden tip?

Alvast bedankt
nest

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Agnet

Agnet

25-09-2009 om 16:33

Hier

staat op de kamer van een van de kinderen een Trofast basiselement met van die bakken (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30091452). Een bak voor de viltstiften, een bak voor het gekleurd papier, een bak voor scharen, lineaals e.d.

Ik vind het niet nodig voor kinderen van 8 en 11 nog speelgoed in de woonkamer te bewaren. Tot ze een jaar of 5 waren hadden we meestal wat planken in de boekenkast gereserveerd voor speelgoed.

amk

amk

25-09-2009 om 16:34

Uitmesten en rantsoeneren

ik ben erg makkelijk qua weggooien van dat soort dingen.
En dan houd je niet veel over om te bewaren.

Maxime.M

Maxime.M

25-09-2009 om 16:34

Ladenkastje

Ik heb zelf in de woonkamer een klein houten ladenkastje staan (ikea) afmeting 35 cm x25 cm en 65 hoog. Er zitten 6 laatjes in. Er past dus precies een pak a4tjes in. Een la vol stiften, eentje met stickers enz enz. Het kastje neemt niet zoveel ruimte in, dus die kan je makkelijk in een hoekje kwijt (hier staat de telefoon erop en een lampje) Je kan er ook 2 kopen natuurlijk.

Maxime

liora

liora

26-09-2009 om 09:50

Maxime

Volgens mij is dat ladenkastje niet meer te krijgen bij Ikea, helaas.

Maxime.M

Maxime.M

26-09-2009 om 09:58

Nee inderdaad

Hoi,

Ik zie dat ze dat kastje niet meer hebben maar wel Helmer, ladeblok op wielen. Is te krijgen in het rood,wit en zilver. Qua afmetingen heeft het wel weg van mijn kastje.

Maxime

An

An

26-09-2009 om 18:24

Trofast

Hier in de huiskamer in een hoek bij de eettafel een trofastkast. Ideaal en de witte laatjes zijn best rustig om te zien.

Groetjes, An

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.