Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Laarsje

Laarsje

23-03-2009 om 13:48

Waar kopen ik laarzen voor wat dikkere kuiten?

Helaas ben ik gezegend met wat dikkere kuiten. Omtrek groter dan 36 cm, ik denk zo 39 cm. Wie weet er welke merk laarsen een breedere schachtwijdte hebben en waar ik die kan kopen. Liefst met een plattere hak.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pollewop

Pollewop

23-03-2009 om 14:28

Zoek eens op

JJ footwear, Gabor, Helioform. Daarnaast zou je kunnen vragen of ze de schacht oprekken voor je, dit kan tot zeker 7 cm wijder dan schacht is.

Witje

Witje

23-03-2009 om 14:45

Www.duoboots.nl

In allerlei schachtmaten!

Prada

Prada

24-03-2009 om 11:36

Wehkamp

Bij Wehkamp hebben ze ook laarzen voor wat dikkere kuiten. Op de site kun je gemakkelijk zoeken op schachtwijdte.

Groet,

Prada

kaatje43

kaatje43

25-03-2009 om 10:06

Gewoon bij de goede schoenwinkel

Zelfde probleem als jij. De goede merken hebben ze in verschillende schachtwijdtes. Zelf heb ik XL. Altijd gedacht dat ik geen laarzen aankon. Als een kind zo blij was ik vorige winter toen bleek dat er steeds meer merken brede schachten maken. Nadeel is alleen wel dat ze meestal niet goedkoop zijn.

Bataviastad

maar ben helaas de naam van de shcoenenwinkel kwijt, lekkere hulp he?
Zal even op de site kijken voor de naam maar daar hebben ze EN tot maat 43! EN grote en kleine schachten, dus voor elk wat wils.

gula

Qwendo

Qwendo

01-04-2009 om 18:09

Niet bataviastad

Van het weekend heen geweest en de 3 schoenen winkels voor damesschoenen en laarzen. Waren dicht. Beplakt met papier. Dus voor je gaat eerst even bellen.

Cinderella

Eindelijk de naam gevonden Ik heb ze dus wel uit bataviastad maar die winkel zit vast ook nog in andere plaatsen.

gulaq

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.